Με «δώρα» για τους επιχειρηματίες του τουρισμού επισκέφθηκε την Κέρκυρα η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φ. Πάλη Πετραλιά, η οποία δήλωσε ότι θα δαπανηθούν 500 χιλ. ευρώ για μια ειδική διαφημιστική εκστρατεία για τα νησιά του Ιονίου, εστιασμένη στην αγγλική αγορά, ενώ θα ενισχυθεί και η επιχορήγηση προς τη Νομαρχία της Κέρκυρας για την τουριστική προβολή.
Η υπουργός επισκέφθηκε και το Αχίλλειο, και δήλωσε ότι μαζί με την Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης έχουν εντάξει στο Δ' ΚΠΣ την ανάδειξη του Αχίλλειου και του περιβάλλοντα χώρου του, με προϋπολογισμό 5 εκατ. ευρώ. Εργασίες ξεκινούν την ερχόμενη βδομάδα. Το ευτύχημα για το Αχίλλειο είναι ότι πέρσι το επισκέφθηκαν, όπως είπε η υπουργός, 450.00 άτομα και αυτό «μας υποχρεώνει να στηρίξουμε το Αχίλλειο αλλά και την τοπική κοινωνία και οικονομία». Σε αυτή την κυβερνητική λογική βασίζεται, προφανώς, η εγκατάλειψη άλλων σημαντικών πολιτιστικά και ιστορικά χώρων, οι οποίοι δεν κατορθώνουν να προσελκύσουν τουρίστες.