Κυριακή 10 Σεπτέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
ΝΕΑ ALFA ROMEO 147
Και μοντέρνα και παραδοσιακή

Η νέα Alfa Romeo είναι γεγονός. Η 147 φυσικός διάδοχος των 145 και 146 είναι ένα hatchback που αποτελεί «αισθητική» πρόταση για την κατηγορία συνδυάζοντας στοιχεία του παρελθόντος με ό,τι πιο σύγχρονο. Το Alfa 147 έχει μήκος 4,18 m και πλάτος 1,70 m ανήκει δηλαδή στα compact και η εμφάνισή του παραπέμπει σε σπορτίβ διαθέσεις...

Το νέο μοντέλο που θα παρουσιαστεί επισήμως τον Οκτώβρη στη 68η Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου στο Τορίνο, έχει ως κύριο χαρακτηριστικό τη μάσκα τριγωνικού σχήματος που κατεβαίνει χαμηλά μέχρι μέσα στον προφυλακτήρα. Το καπό είναι σχήματος V και ενσωματώνει τη μάσκα και θυμίζει το 6C 2500 Villa d' Este του 1949.

Οι κινητήρες θα είναι δυο 1.600 κ.εκ., ένας με ισχύ 105 και ένας με 120 ίππους, ενώ κορυφαίος της σειράς είναι ένας δίλιτρος με 150 άλογα. Και οι τρεις κινητήρες είναι τεχνολογίας twin sparu. Ο δίλιτρος θα μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτιο Selespeed με αυτόματη αλλαγή σχέσεων και έλεγχο σύμπλεξης. Την άνοιξη του 2001 θα παρουσιαστεί και ένας ντιζελοκινητήρας 1,9 lTD που θα αποδίδει 110 ίππους.

Το 147 αποτελεί σχεδιασμό από λευκό χαρτί και όχι εξέλιξη του 145, αφού βασίζεται στο δάπεδο της Alfa 156, κάτι που προϊδεάζει για τη στρεπτική ακαμψία. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια, ενώ η πίσω από γόνατα Macpherson. Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς όπου η Alfa Romeo έχει μακρά παράδοση έχουν ενσωματωθεί όλα τα σύγχρονα συστήματα και διατάξεις. Φυσικά το ABS είναι παρόν, όπως και το EBD για την καλύτερη κατανομή πέδησης στους εμπρός και πίσω τροχούς. Υπάρχει ακόμα ASR για την εξάλειψης της ολίσθησης κατά την επιτάχυνση, MSR για τη ρύθμιση της ροπής πέδησης κατά τα κατεβάσματα ταχυτήτων καθώς και UDC για τον έλεγχο σταθερότητας στις στροφές.

Για καλύτερα αποτελέσματα στην απευκταία περίπτωση σύγκρουσης, το 147 εξοπλίζεται με 6 αερόσακους. Δύο εμπρός, δύο πλευρικούς και δύο παραθύρων. Το σύστημα κλιματισμού ρυθμίζεται σε δυο ζώνες ανεξάρτητες για οδηγό και συνοδηγό, ενώ διαθέτει ακόμα αισθητήρες που ελέγχουν την ηλιακή ακτινοβολία, τη θερμότητα που δέχονται οι επιβάτες και το ποσοστό καυσαερίων στον αέρα. Ενα σύστημα επιτρέπει τον καθορισμό του αέρα. Ο πίνακας ελέγχου διαθέτει οθόνη πολλαπλών λειτουργιών και ο οδηγός μπορεί να ενημερωθεί για την ώρα, ημερομηνία, εξωτερική θερμοκρασία, έλεγχο στάσης, προειδοποίηση για υπέρβαση ορίου ταχύτητας, φωτεινές ενδείξεις προειδοποίησης σε περίπτωση βλάβης κλπ. Υπάρχει η δυνατότητα να εξοπλιστεί με ένα κέντρο επικοινωνιών που περιλαμβάνει τηλέφωνο, σύστημα πλοήγησης, φωνητική ενεργοποίηση λειτουργιών και έγχρωμη οθόνη TFT. Το ηχοσύστημα διαθέτει 8 ηχεία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ