Η χώρα μας, με 1.500 περίπου νεκρούς κάθε χρόνο στην άσφαλτο, παραμένει τα τελευταία χρόνια ουραγός και από πλευράς οδικής ασφάλειας. Κι αυτό παρά τον πακτωλό των χρημάτων που διοχετεύτηκαν - κυρίως σε μια δράκα μεγάλων τεχνικών ομίλων - για να κατασκευαστούν οδικά έργα.
Οι οδηγοί μάλιστα - σύμφωνα με πρόσφατη δημοσκόπηση που πραγματοποίησε το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας - πιστεύουν σε ποσοστό 90%, ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την πρόκληση τροχαίων ατυχημάτων έχει η ποιότητα των δρόμων (κακή κατάσταση του οδοστρώματος κ.ά.).
Παράλληλα:
Την ίδια στιγμή, ο λαός πληρώνει πανάκριβα και την εκτέλεση των έργων και τη συντήρησή τους: Μετά την περσινή έως και 179% αύξηση που επέβαλαν οι ιδιωτικοί όμιλοι στα διόδια, σε μερικές μέρες πρόκειται να ανακοινωθούν νέες αυξήσεις στα διόδια της γέφυρας του Ρίου - Αντιρρίου, ενώ σε λίγο διάστημα θα μπουν διόδια και στην Εγνατία Οδό...