Τετάρτη 8 Απρίλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 18
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΚΤΟΠΛΟΪΑ
Η φιλεφοπλιστική πολιτική το μεγαλύτερο σκάνδαλο

Εκατοντάδες ναυτεργάτες και άλλοι υπάλληλοι περιμένουν τα δεδουλευμένα, την ώρα που οι εφοπλιστές τσεπώνουν εκατομμύρια ευρώ

Ναυτεργάτες, εργαζόμενοι και νησιώτες είναι αυτοί που πληρώνουν το μάρμαρο της «απελευθέρωσης» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες
Ναυτεργάτες, εργαζόμενοι και νησιώτες είναι αυτοί που πληρώνουν το μάρμαρο της «απελευθέρωσης» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες
Στη μάχη για να πληρωθούν τους μισθούς τους βγήκαν ξανά από χτες ναυτεργάτες από τα πληρώματα των πλοίων «ΜΙΛΕΝΑ» και «ΡΟΔΑΝΘΗ» της εταιρείας «GA FERRIES» του εφοπλιστή Αγούδημου. Οι ναυτεργάτες είναι απλήρωτοι από το Φλεβάρη και οι υπάλληλοι των γραφείων από το Γενάρη.

Ο εφοπλιστής έχει ακινητοποιήσει αυθαίρετα τα πλοία του εδώ και πάνω από δύο βδομάδες, αξιώνοντας παραπάνω «ζεστό» χρήμα από αυτό που ήδη έχει «τσεπώσει» από το κατάπτυστο καθεστώς των λεγόμενων «άγονων γραμμών». Σύμφωνα με στοιχεία του ΥΕΝ, ζητάει να εισπράξει 6.300.000 ευρώ από επιδοτήσεις που του οφείλονται, ενώ από μέρα σε μέρα αναμένεται να του δοθούν τα 4 εκατομμύρια ευρώ. Για τα υπόλοιπα 2.300.000 ευρώ, κατά το ΥΕΝ, ο εφοπλιστής δεν έχει καταθέσει ακόμα τα απαραίτητα δικαιολογητικά, όπως ασφαλιστική ενημερότητα, για να εκταμιευτούν.

Στο μεταξύ χτες, όπως διέρρευσε, η γαλλική τράπεζα «ΝΑΤΙΞΙΣ» προχώρησε σε συντηρητική κατάσχεση των πλοίων «ΑΝΘΗ - ΜΑΡΙΝΑ» και «ΤΖΕΤ ΦΕΡΙ» του Αγούδημου λόγω των οφειλών του εφοπλιστή προς αυτήν. Πρακτικά, η συντηρητική κατάσχεση σημαίνει ασφαλιστικά μέτρα, σύμφωνα με τα οποία απαγορεύεται ο απόπλους των πλοίων, η αλλαγή του ιδιοκτησιακού καθεστώτος τους και άλλα παρόμοια.

Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκονται και οι ναυτεργάτες του πλοίου «ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ» του εφοπλιστή Μανούση, οι οποίοι παραμένουν εγκαταλειμμένοι στο πλοίο που βρίσκεται στο Λαύριο, χωρίς τροφοδοσία και απλήρωτοι. Απλήρωτοι εδώ και δύο μήνες είναι και οι ναυτεργάτες του πλοίου «Β. ΚΟΡΝΑΡΟΣ» της ΛΑΝΕ, θυγατρικής της ΑΝΕΚ.

Και ενώ έχει αρχίσει να προκαλείται «χάος» στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες, χτες εμφανίστηκε και ο εφοπλιστής Απ. Βεντούρης στον οποίο ανήκει η ΝΕΛ και ως πρόεδρος της Ενωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας αξιώνει την πλήρη εφαρμογή του κοινοτικού κανονισμού 3577/92 της Ευρωπαϊκής Ενωσης, του οποίου η σταδιακή εναρμόνιση με την ελληνική νομοθεσία άρχισε με το νόμο 2932/2001, που ψηφίστηκε από την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και εκτόξευσε την εφοπλιστική ασυδοσία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ