Σάββατο 11 Ιούλη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 12
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Καθημερινές οι βλάβες πλοίων

Η εξάντληση πληρωμάτων και πλοίων που επιβάλλουν οι εφοπλιστές με τις πλάτες της φιλοεφοπλιστικής πολιτικής για την αύξηση της κερδοφορίας τους, εκτός όλων των άλλων υποβαθμίζει ραγδαία την ασφάλεια της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, γεγονός που αποδεικνύεται από τις καθημερινές βλάβες και τα ναυτικά ατυχήματα που ταλαιπωρούν τους νησιώτες, συνολικά το επιβατικό κοινό, ενώ κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για ακόμα χειρότερες καταστάσεις.

Προχτές το βράδυ, σύμφωνα με τη χτεσινή ενημέρωση του δελτίου Τύπου του ΥΕΝ, το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΕΞΠΡΕΣ» παρουσίασε βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή του με αποτέλεσμα να μην εκτελέσει το χτεσινό του δρομολόγιο από Ρόδο προς Σύμη, Κω, Κάλυμνο, Λέρο, Λειψούς και Πάτμο. Οι 180 επιβάτες που είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν με αυτό προωθήθηκαν στους προορισμούς τους με το πλοίο «ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΟΣ ΠΡΑΙΝΤ».

Επίσης, προχτές το μεσημέρι, σύμφωνα με το χτεσινό δελτίο του ΥΕΝ, στο λιμάνι του Ρίου το επιβατηγό - οχηματαγωγό πλοίο «ΑΝΤΩΝΙΟΣ» κατά τη διάρκεια χειρισμών του πρόσδεσης προσέκρουσε με τη δεξιά πλευρά του στη πρυμναία αριστερή πλευρά του πλοίου «ΑΡΓΟΝΑΥΤΗΣ» το οποίο ήταν δεμένο στον προβλήτα. Οι 67 επιβάτες του «ΑΝΤΩΝΙΟΣ» είναι όλοι καλά στην υγεία τους. Εχει απαγορευτεί ο απόπλους και των δύο πλοίων μέχρι να επιθεωρηθούν.

Στο μεταξύ, αγώνα για να πληρωθούν συνεχίζουν για περίπου πέντε βδομάδες οι ναυτεργάτες του πληρώματος «ΣΑΡΔΗΝΙΑ ΒΕΡΑ» της εταιρίας «ΚΑΛΛΙΣΤΗ» του εφοπλιστή Σπανού.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ