Παρασκευή 23 Οχτώβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΓΑΛΑΚΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ
Μείωσαν τις τιμές και αύξησαν τις πωλήσεις τους

Αύξηση των πωλήσεων «φρέσκου γάλακτος», μετά τις πολυδιαφημισμένες μειώσεις τιμών, που καρπώθηκαν τα μονοπώλια του κλάδου επιβεβαιώνουν, για ακόμα μία φορά με, τον πλέον κραυγαλέο τρόπο όχι μόνο ότι κανενός είδους... κοινωνική ευαισθησία δε διέπει τέτοιες πρακτικές των μονοπωλίων, όπως συστηματικά και από κοινού επιχείρησαν να πείσουν τους εργαζόμενους κυβέρνηση και επιχειρηματίες, αλλά αντίθετα, ότι είναι απόλυτα μελετημένες έτσι που να εξυπηρετούν τον μεταξύ τους ανταγωνισμό και την απόσπαση ολοένα μεγαλύτερων μεριδίων στην αγορά. Σύμφωνα με κλαδική έρευνα της IRI Hellas στην αγορά του λευκού γάλακτος, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές του Οκτώβρη, μεγάλη κερδισμένη εμφανίζεται η Vivartia που αύξησε το μερίδιό της στο 25,6% από 22,1% τον Απρίλη, εκτοπίζοντας από την πρώτη θέση την Friesland, το μερίδιο της οποίας υποχώρησε στο 24,5% από 29% . Αυξήσεις στα μερίδιά τους κατέγραψαν και τα άλλα μονοπώλια του κλάδου, η ΦΑΓΕ (8,8% από 6,3%), η Ολυμπος (10,2% από 9,7%), η ΜΕΒΓΑΛ (6,8% από 5,3%), ενώ στο 9,6% μειώθηκαν οι πωλήσεις των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας τον Οκτώβρη από 10,4% που ήταν τον Απρίλη. Αξιοσημείωτο είναι, ακόμη, ότι συνολικά οι πωλήσεις του λεγόμενου φρέσκου γάλακτος αυξήθηκαν σε όγκο την ίδια περίοδο κατά 2,1%, ενώ μειώθηκαν κατά 7,2% οι πωλήσεις του υψηλής παστερίωσης.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Μονοπωλείται και ο κλάδος των γαλακτοκομικών (2012-08-09 00:00:00.0)
Εντείνεται ο ανταγωνισμός (2010-11-24 00:00:00.0)
Σε νέα ένταση ο επιχειρηματικός ανταγωνισμός (2006-10-26 00:00:00.0)
Παραπλανούν με τις ετικέτες (2005-12-07 00:00:00.0)
«Φρέσκο γάλα» εφτά ημερών... (2005-05-20 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ