Τετάρτη 11 Νοέμβρη 2009
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΚΚΕ
Να φύγουν τα Ναυπηγεία από τα χέρια των ιδιωτών

Παρέμβαση στη Βουλή από το ΚΚΕ, με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής του Κόμματος Γ. Μαυρίκος, σχετικά με τις εξελίξεις στον Σκαραμαγκά

ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, εναλλάξ και σε πλήρη σύμπλευση, οξύνουν την εργασιακή ανασφάλεια για εκατοντάδες εργαζόμενους στο Σκαραμαγκά, για να εξυπηρετήσουν τα κέρδη των πολυεθνικών
ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, εναλλάξ και σε πλήρη σύμπλευση, οξύνουν την εργασιακή ανασφάλεια για εκατοντάδες εργαζόμενους στο Σκαραμαγκά, για να εξυπηρετήσουν τα κέρδη των πολυεθνικών
Τις επικίνδυνες για τους εργαζόμενους και το λαό εξελίξεις στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά φέρνει στη Βουλή το ΚΚΕ, με Επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε προς τους υπουργούς Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και

Εθνικής Αμυνας ο βουλευτής του Κόμματος Γιώργος Μαυρίκος. Στην Ερώτηση σημειώνεται:

«Η γερμανική εταιρεία Thyssen Kroupp, ιδιοκτήτρια των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, αφού "τσέπωσε" περίπου 3 δισ. ευρώ από κρατικές παραγγελίες συμβάσεις υποβρυχίων (4 καινούργια 3 επισκευαζόμενα) δεν παρέδωσε σχεδόν κανένα, απειλεί και εκβιάζει, παίζοντας διάφορα "παιχνίδια" σε βάρος του μεγαλύτερου ναυπηγείου της χώρας και των 1.400 εργαζομένων σε αυτό. Ηδη έχει ανακοινώσει ότι σταματάει να πληρώνει τους εργαζόμενους και ετοιμάζεται να αποχωρήσει.

Είναι, εξάλλου, γνωστό ότι κατά την παραμονή της στο Ναυπηγείο όχι μόνο δεν εξασφάλισε ούτε μια καινούργια παραγγελία, απεναντίας τεμάχισε το Ναυπηγείο (ιδιωτικό λιμάνι - εταιρεία τροχαίου υλικού) πούλησε περιουσιακά του στοιχεία με μεγάλα θύματα τους 160 εναπομείναντες εργαζόμενους στο τροχαίο υλικό, το οποίο αποσχίστηκε και πουλήθηκε σαν ξεχωριστή εταιρεία. Οι 160 εργαζόμενοι μένουν απλήρωτοι εδώ και 7 μήνες, αφού ο υποτιθέμενος ιδιοκτήτης είναι εξαφανισμένος, και αντιμετωπίζουν το φάσμα της εξαθλίωσης και της ανεργίας».

Με βάση τα παραπάνω, το ΚΚΕ ρωτάει τους αρμόδιους υπουργούς:

  • Τι μέτρα πρόκειται να πάρει η κυβέρνηση για τη συνέχιση της λειτουργίας της επιχείρησης και την εξασφάλιση των θέσεων εργασίας μαζί και των 160 στο Τροχαίο Υλικό, με επαναφορά αυτών των εργαζόμενων στο υπόλοιπο προσωπικό του Ναυπηγείου;
  • Τώρα που η ιδιωτικοποίηση του Ναυπηγείου απέτυχε και η εταιρεία διαλύεται με τα γνωστά σ' αυτές τις περιπτώσεις αποτελέσματα για τους εργαζόμενους είναι διατεθειμένη να επαναφέρει το Ναυπηγείο κάτω από κρατικό έλεγχο, με προοπτική τη συγκρότηση του Δημόσιου Ενιαίου Φορέα Ναυπηγοεπισκευαστικής Βιομηχανίας ή θα επιμείνει να στηρίζει τις επενδυτικές επιλογές του κεφαλαίου στη Ναυπηγοεπισκευαστική Βιομηχανία με προδιαγραμμένα αποτελέσματα;

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ