Τετάρτη 3 Φλεβάρη 2010
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 19
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Συνεχίζεται η ταλαιπωρία των επιβατών

Εγκαινιάστηκε προχτές ο πρώτος σταθμός μετεπιβίβασης του ΟΑΣΑ στο σταθμό του μετρό στο Νομισματοκοπείο, ενώ στα σχέδια της κυβέρνησης περιλαμβάνονται άλλοι τέσσερις σταθμοί ως το τέλος του 2010, που όμως δεν πρόκειται να επιλύσουν τα σημαντικά συγκοινωνιακά προβλήματα που ταλαιπωρούν το λαό του Λεκανοπεδίου.

Με τη λειτουργία του νέου σταθμού, μεταφέρθηκαν δέκα αφετηρίες λεωφορείων από τις περιοχές της Αγίας Παρασκευής και των Μεσογείων ενώ καταργήθηκαν τρεις λεωφορειακές γραμμές, οι οποίες είχαν αφετηρία την οδό Ακαδημίας. Παράλληλα, ενισχύθηκαν ορισμένες γραμμές και ιδρύθηκαν ορισμένες κυκλικές που εξυπηρετούν την περιοχή του Παπάγου. Η κυβέρνηση σχεδιάζει και άλλες αλλαγές στην κυκλοφορία των λεωφορείων, σε δήμους που εξυπηρετούνται από το μετρό. Αλλαγές θα γίνουν με τη λειτουργία του σταθμού του μετρό στο Χολαργό τους επόμενους μήνες, ενώ οι υπό δημιουργία τρεις σταθμοί μετεπιβίβασης και η παράλληλη μετατροπή λεωφορειακών γραμμών σε τροφοδοτικές του μετρό, αφορούν:

  • Στον Ελαιώνα για τις γραμμές που εξυπηρετούν τους Δήμους Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού, Χαϊδαρίου και Νίκαιας.
  • Στο Περιστέρι λόγω της επικείμενης λειτουργίας των σταθμών μετρό «Περιστέρι» και «Ανθούπολη» που εξυπηρετούν δήμους των δυτικών προαστίων μεταξύ των οποίων των Περιστέρι, το Ιλιο, η Πετρούπολη και το Καματερό.
  • Στο Ελληνικό με την παράδοση των τεσσάρων νέων σταθμών της γραμμής 2 του Μετρό για τις γραμμές που θα εξυπηρετούν τους Δήμους Γλυφάδας, Βούλας, Βουλιαγμένης, Αλίμου, Αργυρούπολης και Ελληνικού.

Επίσης, μελετάται η αναδιάρθρωση των γραμμών των δήμων Ηλιούπολης και Αγίου Δημητρίου σε σχέση με τους υφιστάμενους σταθμούς του μετρό «Αγιος Δημήτριος» και «Δάφνη».

Πάντως, ανεξάρτητα από τις όποιες αλλαγές, η ουσία είναι ότι το τελευταίο διάστημα όλο και μειώνεται το συγκοινωνιακό έργο του ΟΑΣΑ στο λεκανοπέδιο Αττικής, με επακόλουθο να αυξάνεται η ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού, κυρίως τις ώρες αιχμής. Η έλλειψη προσωπικού στην κίνηση (οδηγοί) αλλά και σε άλλες ειδικότητες, η έλλειψη υποδομών στον τεχνικό τομέα, η καθυστέρηση παράδοσης ανταλλακτικών από τις κατασκευάστριες εταιρείες, καθώς και ο ελλιπής συντονισμός, είναι οι βασικές αιτίες που παρατηρείται σημαντική απόκλιση μεταξύ του προγραμματισμένου έργου και του εκτελούμενου. Οσο παραμένουν άλυτα αυτά τα βασικά προβλήματα, οι όποιες αλλαγές δρομολογούνται, ελάχιστα μπορούν να βελτιώσουν το παρεχόμενο συγκοινωνιακό έργο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ