Τετάρτη 29 Νοέμβρη 2000
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 24
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Εμμονή στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας

Το υπουργείο Μεταφορών - Επικοινωνιών επισκέφτηκε χτες ο πρωθυπουργός και συζήτησε με τον υπουργό την πορεία ιδιωτικοποίησης «Ολυμπιακής», ΟΤΕ κλπ. 

Αφού η κυβέρνηση καταχρέωσε και απαξίωσε την «Ολυμπιακή» προβάλλει ως μονόδρομο το ξεπούλημά της
Αφού η κυβέρνηση καταχρέωσε και απαξίωσε την «Ολυμπιακή» προβάλλει ως μονόδρομο το ξεπούλημά της
Την εμμονή της κυβέρνησης στις ιδιωτικοποιήσεις, δηλαδή στην ολοκλήρωση των διαδικασιών ξεπουλήματος της δημόσιας περιουσίας και της παράδοσης ολόκληρων κλάδων στο μεγάλο κεφάλαιο, διακήρυξε και χτες ο πρωθυπουργός, μετά την επίσκεψή του στο υπουργείο Μεταφορών-Επικοινωνιών. Ο Κ. Σημίτης επικαλέστηκε για άλλη μια φορά την άσχημη εικόνα των Δημόσιων Οργανισμών και Επιχειρήσεων, παρακάμπτοντας, όμως, το γεγονός ότι αυτό είναι αποτέλεσμα της πολιτικής που εφαρμόζει η ίδια η κυβέρνησή του, όπως και οι προηγούμενες!

Μετά τη συνάντηση με τον υπουργό Χρ. Βερελή, ο οποίος τον ενημέρωσε για τα θέματα του υπουργείου, ο πρωθυπουργός έκανε «λακωνικές» και άνευ σημασίας δηλώσεις προς τους δημοσιογράφους, ενώ αρνήθηκε να απαντήσει σε περισσότερες από δύο ερωτήσεις! Στις δηλώσεις του ο Κ. Σημίτης υποστήριξε ότι με την ιδιωτικοποίηση η «Ολυμπιακή Αεροπορία» (ΟΑ) θα πάψει να αποτελεί βάρος στην ελληνική κοινωνία και στο ελληνικό δημόσιο, θα γίνει αποδοτική και θα εξυπηρετεί καλύτερα το επιβατικό κοινό. Βέβαια, ο πρωθυπουργός παρέκαμψε το γεγονός ότι οι επιλογές της κυβέρνησης και οι απαξιωτικές δηλώσεις υψηλόβαθμων κυβερνητικών στελεχών οδήγησαν την ΟΑ στη σημερινή κατάσταση. Αλλωστε, «νωπή» είναι ακόμα η περίπτωση των Βρετανών «μάνατζερ» που επέλεξε η ίδια η κυβέρνηση για να... σώσουν τον εθνικό αερομεταφορέα, οι οποίοι τελικά αποπέμφθηκαν κακήν-κακώς, αφήνοντας, μάλιστα, πίσω τους πρόσθετα χρέη πολλών δισεκατομμυρίων δραχμών.

Απαντώντας ο Κ. Σημίτης σε ερώτηση αν ενόψει της ιδιωτικοποίησης της ΟΑ θα διασφαλιστούν οι θέσεις εργασίας και τα δικαιώματα των εργαζομένων, άφησε ξεκάθαρα να εννοηθεί ότι οι εξελίξεις θα είναι δυσάρεστες, μιλώντας για «προσαρμογές» που πρέπει να γίνουν! Για να προσθέσει προκλητικά ότι η ιδιωτικοποίηση δεν είναι μια διαδικασία ενάντια στα συμφέροντα των εργαζομένων, αλλά μια διαδικασία για να υπάρξει περισσότερη αποτελεσματικότητα! Στη δεύτερη ερώτηση που αφορούσε τα ελλείμματα της ΟΑ, απέφυγε να απαντήσει επί της ουσίας, παραπέμποντας στον υπουργό, ο οποίος όμως μετά τις πρωθυπουργικές δηλώσεις ξεπροβόδισε τον Κ.Σημίτη και έσπευσε να αποσυρθεί στο γραφείο του.

Αναφορικά με τον ΟΤΕ, ο Κ. Σημίτης υπεραμύνθηκε της «συνεργασίας» του με ιδιώτες (βλ. ξεπούλημα κομμάτι - κομμάτι), με το πρόσχημα ότι έτσι μόνο θα «μπει στον τομέα των νέων τεχνολογιών». Και την περίπτωση του ΟΤΕ δηλαδή, παρέκαμψε το γεγονός ότι ο Οργανισμός είναι πρωτοπόρος τεχνολογικά. Γι' αυτό το λόγο, οι ιδιωτικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, βασίστηκαν στα δίκτυά του, για να παρέχουν υπηρεσίες. Γι' αυτό και οι ιδιώτες που από τον επόμενο χρόνο θα παρέχουν σταθερή τηλεφωνία, θα χρησιμοποιούν - βάσει νόμου μάλιστα - τα κυκλώματά του.

Κατά τα άλλα, ο Κ. Σημίτης αναλώθηκε σε ευχολόγια για τον εκσυγχρονισμό του ΟΣΕ και των ΕΛΤΑ, μίλησε για την ανάγκη βελτίωσης των μεταφορών, κάνοντας, όμως, ιδιαίτερη αναφορά στα ταξί (!) και όχι στις αστικές συγκοινωνίες, ενώ αναφέρθηκε και στις «νέες πρωτοβουλίες» της κυβέρνησης για τη λειτουργία τραμ, προαστιακού σιδηροδρόμου και ελληνικού τηλεπικοινωνιακού δορυφόρου.

  • Αργά χτες το βράδυ, ορισμένες πληροφορίες ήθελαν έναν αριθμό βουλευτών του ΠΑΣΟΚ να έχουν υπογράψει κείμενο, το οποίο είχε διαμορφωθεί με πρωτοβουλία συνδικαλιστών του ΠΑΣΟΚ από το χώρο της «Ολυμπιακής», και με το οποίο ζητείται να παραμείνει στο δημόσιο η πλειοψηφία των μετοχών της εταιρίας.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ