Παρασκευή 6 Γενάρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΦΟΡΤΗΓΑ - ΒΥΤΙΟΦΟΡΑ
Πλήρης και άμεση «απελευθέρωση»

Τελειωτικό χτύπημα στους αυτοαπασχολούμενους του κλάδου

Στο χτεσινό Υπουργικό Συμβούλιο εγκρίθηκε και η τροπολογία του υπουργείου Υποδομών για την «απελευθέρωση» της αγοράς φορτηγών και βυτιοφόρων, σύμφωνα με την οποία το επάγγελμα «ανοίγει» ένα χρόνο νωρίτερα απ' ό,τι προέβλεπε ο προηγούμενος νόμος Ρέππα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το διοικητικό τέλος για την απόκτηση άδειας φορτηγού και βυτιοφόρου ΔΧ θα είναι μεγαλύτερο από τις 9.000 ευρώ που ίσχυε μέχρι τώρα, ενώ για τη χορήγηση νέας άδειας σε εταιρείες ή και σε φυσικά πρόσωπα, τα οχήματα του αιτούντος θα πρέπει να διαθέτουν αποκλειστικά τους σύγχρονους - και ακριβότερους - κινητήρες «Euro5». Επίσης, εταιρείες χωρών εκτός ΕΕ, δεν θα μπορούν να αποκτούν άδεια οδικών εμπορευματικών μεταφορών.

Η ηγεσία της Ομοσπονδίας των φορτηγών, ανεπισήμως, δήλωνε ικανοποιημένη από τη σχετική τροπολογία, εξαιτίας της αύξησης του διοικητικού τέλους που αυτή προβλέπει, ενώ μέχρι αργά χτες το βράδυ περίμενε γραπτή δέσμευση του υπουργού Υποδομών για το ακριβές του ύψος, στο οποίο είχαν συνομολογήσει κατά τη διάρκεια της μεταξύ τους συνάντησης το βράδυ της Τετάρτης. Με την παραπάνω τροπολογία ολοκληρώνεται η πορεία παράδοσης του επαγγέλματος σε λίγες μεγάλες μεταφορικές εταιρείες και η εκδίωξη των αυτοαπασχολούμενων του κλάδου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ