Πέμπτη 15 Νοέμβρη 2012
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ - ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ
Ντελάλης της ανάπτυξης που φτωχαίνει το λαό

Θριαμβολογίες από τον πρωθυπουργό για τις επιχειρηματικές κολεγιές ανάμεσα στην «COSCO», τη «Hewlett Packard» και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Από τη δραστηριότητα της Cosco, οι «μικροί» που δραστηριοποιούνταν γύρω από το λιμάνι, μετράνε ήδη 30.000 χαμένες θέσεις εργασίας
Από τη δραστηριότητα της Cosco, οι «μικροί» που δραστηριοποιούνταν γύρω από το λιμάνι, μετράνε ήδη 30.000 χαμένες θέσεις εργασίας
Τις μπίζνες και τις επιχειρηματικές κολεγιές που συνάπτουν μεταξύ τους μεγάλοι επιχειρηματικοί όμιλοι στα συντρίμμια των εργατικών δικαιωμάτων που η ίδια δημιούργησε αξιοποιεί η συγκυβέρνηση, για να προπαγανδίσει και να εξωραΐσει την ανάπτυξη - κόλαση για το λαό.

Χτες, ανακοινώθηκε η υπογραφή συμφωνίας μεταξύ της «Hewlett Packard» (αμερικανική πολυεθνική παραγωγής προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και υπηρεσιών) και της κινεζικής ναυτιλιακής «Cosco», για τη μεταφορά όλων των προϊόντων της πρώτης με το στόλο της δεύτερης και την προώθησή τους στις ευρωπαϊκές αγορές μέσω του λιμανιού του Πειραιά και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης, υπάρχει καταρχήν συμφωνία της ΗΡ με την Cosco για την εγκατάσταση στον Πειραιά του κεντρικού κόμβου διανομής των προϊόντων της HP για την Κεντρική Ευρώπη, Μέση Ανατολή, Βόρεια Αφρική, Ευρωπαϊκές χώρες της Μεσογείου και χώρες της πρώην Σοβιετικής Ενωσης. Από τον Πειραιά, τα προϊόντα της HP θα διανέμονται προς τους τελικούς προορισμούς, θαλάσσια, μέσω του στόλου της COSCO και σιδηροδρομικά από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

«Κράχτης» για κεφάλαια

Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου υποστηρίζει ότι η συμφωνία μπορεί να αποτελέσει «οδηγό» και για άλλες εταιρείες που διαθέτουν εφοδιαστικές αλυσίδες στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή και έχουν τις παραγωγικές μονάδες τους στην Κίνα και την Απω Ανατολή, ευελπιστώντας ότι ανάλογες κινήσεις μπορεί να επιφέρουν αύξηση του τοπικού φορτίου ως και 50% για το λιμάνι του Πειραιά.

Είναι φανερό ότι η συγκεκριμένη συμφωνία έχει για θεμέλιο την ιδιωτικοποίηση των λιμενικών υπηρεσιών, μέσω της απελευθέρωσής τους, όπως προβλέπεται από τις στρατηγικές συμφωνίες της ΕΕ. Με βάση αυτήν την «απελευθέρωση», ήρθε το κινέζικο μεγαθήριο στον Πειραιά και τώρα επεκτείνει τη δράση του στις χερσαίες μεταφορές.

Η συνεργασία μάλιστα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ δείχνει την πρόθεση της κινέζικης πολυεθνικής να παίξει πιο ενεργό ρόλο στο αλισβερίσι που εξελίσσεται με την εκποίηση του δημόσιου πλούτου στην Ελλάδα, καθώς η ΤΡΑΙΝΟΣΕ βρίσκεται σταθερά ανάμεσα στις πρώτες θέσεις της λίστας των ιδιωτικοποιήσεων. Σε διαπραγματεύσεις βρίσκεται η Cosco και με τον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά, για την επέκταση των εγκαταστάσεών της στο μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας.

Σε μια προσπάθεια να εκμεταλλευτεί επικοινωνιακά την επιχειρηματική συνεργασία των πολυεθνικών, από τις οποίες τίποτα δεν έχει να κερδίσει ο λαός, ο Αντ. Σαμαράς χαρακτήρισε τη συμφωνία «σημαντική», προσθέτοντας ότι «αποτελεί μια ψήφο εμπιστοσύνης για την Ελλάδα, σε αυτή την προσπάθεια που κάνουμε σήμερα για την ανάκαμψη της ελληνικής οικονομίας».

Ολα για τα μονοπώλια

Ο πρωθυπουργός συμμετείχε σε συνάντηση με εκπροσώπους των δύο εταιρειών και τους υπουργούς Υποδομών Κ. Χατζηδάκη και Αιγαίου Κ. Μουσουρούλη. Αμέσως μετά, προσπάθησε να αναδείξει το ρόλο της Ελλάδας ως διαμετακομιστικού κέντρου, θέτοντας στη διάθεση των μονοπωλίων τις υποδομές της χώρας. «Και με αυτήν τη συμφωνία επαναβεβαιώνεται ο ρόλος που μπορεί να παίξει η χώρα μας με τις υποδομές που διαθέτει στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο ίδιος παρουσίασε τα οφέλη των εταιρειών ως οφέλη συνολικά για το λαό, επισημαίνοντας ότι με τη συμφωνία «θα αυξηθεί ο όγκος των συναλλαγών στον Πειραιά, αλλά και το μεταφορικό έργο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ». Ταυτόχρονα, άρπαξε την ευκαιρία για να εκφράσει τη βούληση της κυβέρνησης να πάρει όλα τα μέτρα ώστε - όπως είπε - «να γίνει η χώρα μας φιλική στην επιχειρηματικότητα, φιλική στις επενδύσεις».

Δεσμεύτηκε, δηλαδή, να πάρει επιπλέον αντεργατικά μέτρα και να αυξήσει κι άλλο τα προνόμια των μεγαλοεπιχειρήσεων, προκειμένου να προσελκύσει επενδύσεις. Από αυτήν την ανάπτυξη, ο λαός έχει να περιμένει μόνο φτώχεια και εξαθλίωση. Αυτό προσπάθησε να κρύψει ο Αντ. Σαμαράς, λέγοντας ότι «μέσα από αυτό το δρόμο της ανάπτυξης, προφανέστατα, θα δημιουργηθούν και νέες θέσεις εργασίας».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ