Παρασκευή 1 Μάρτη 2013
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
Διαγωνισμοί πολυεθνικών

Η μέθοδος των μαθητικών διαγωνισμών είναι μια από τις προσφιλέστερες λειτουργίες των μεγάλων επιχειρήσεων και ομίλων προκειμένου να προσεγγίσουν πελάτες μικρών ηλικιών, να νομιμοποιηθούν στα μάτια τους και κυρίως να παρέμβουν στις νεανικές συνειδήσεις υπαγορεύοντάς τους με τον ένα ή τον άλλο τρόπο το... μονόδρομο της κυριαρχίας του κεφαλαίου. Αυτή τους η δράση όμως θα παρέμενε περιορισμένη αν δεν την αγκάλιαζε, δεν την υιοθετούσε και δεν την πλάσαρε στους μαθητές το ίδιο το σχολείο. Και για να γίνει αυτό αναλαμβάνει δράση το ίδιο το υπουργείο Παιδείας. Ολες οι προηγούμενες κυβερνήσεις και το ίδιο και η παρούσα πλασάρουν υπηρεσιακά στα σχολεία τους διάφορους διαγωνισμούς των εταιρειών, γίνονται ντίλερ των εταιρειών προκειμένου αυτές να προσεγγίσουν τους μικρούς μαθητές.

Μια τέτοια τελευταία περίπτωση είναι ο διαγωνισμός που διοργανώνει η «Google» καλώντας τους μαθητές να σχεδιάσουν ένα λογότυπο για το γνωστό μονοπώλιο, με θέμα την Ελλάδα. Το υπουργείο Παιδείας σπεύδει να συμβάλλει στη διαφήμιση της εταιρείας στέλνοντας εγκύκλιο για το διαγωνισμό στα σχολεία. Κι όλα καθαγιάζονται ωραία και καλά! Κανένας όμως δεν έχει πει στους μικρούς μαθητές π.χ. ότι το συγκεκριμένο (όπως και άλλα αντίστοιχα μονοπώλια) έχει σήμερα τη δυνατότητα να ελέγχει και να φακελώνει το σύνολο της ζωής τους...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ