Αξιοποιώντας την πρεμούρα της κυβέρνησης, να πείσει όσους την κατηγορούν ότι δεν παράγει έργο στις ιδιωτικοποιήσεις, οι υποψήφιοι αγοραστές προσφέρουν το πολύ μέχρι 1,5 δισ. δραχμές για το Σκαραμαγκά, όταν για μικρότερα ναυπηγεία είχαν προσφέρει πολλαπλάσια
Το συμβολικό, εξευτελιστικό, ποσό, που στην καλύτερη περίπτωση φτάνει το 1,5 δισ. δραχμές προσφέρουν οι υποψήφιοι αγοραστές των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά. Αν και πρόκειται για το μεγαλύτερο ναυπηγείο της χώρας (και της Αν. Μεσογείου) στο οποίο έχουν ανατεθεί παραγγελίες ύψους ενός τρισεκατομμυρίου δραχμών, οι υποψήφιοι αγοραστές- αξιοποιώντας την αγωνία της κυβέρνησης να πείσει όσους την κατηγορούν ότι δεν προχωρά με τόλμη στην υλοποίηση των ιδιωτικοποιήσεων- πρόσφεραν για τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά, πολύ λιγότερα από το τίμημα που η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ ξεπούλησε μικρότερα ναυπηγεία όπως της Αυλίδας (πουλήθηκε αντί 2,7 δισ. δραχμών), Ελευσίνας (πουλήθηκε έναντι 30 δισεκατομμυρίων δραχμών) και Νεώριο Σύρου (έναντι 2,6 δισεκατομμυρίων δραχμών).
Σύμφωνα με τη δημοσιοποίηση των στοιχείων από τις προσφορές των υποψήφιων αγοραστών για τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, που δημοσιοποιήθηκαν χτες από το υπουργείο Ανάπτυξης:
Το υπουργείο Ανάπτυξης ανακοίνωσε χτες ότι στις 25 Ιούλη θα ανακηρύξει τον... πλειοδότη!
Οι πληροφορίες για το «μικρό τίμημα» ήταν γνωστές εδώ και καιρό, αφού τις διοχέτευαν στον Τύπο κυβερνητικά στελέχη σε μια προσπάθειά τους να προετοιμάσουν το κλίμα. Ωστόσο, κανείς δεν περίμενε ότι το τυπικό τίμημα θα ήταν τέτοιων... μεγεθών. Και λέμε τυπικό, διότι, τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά είναι ανεκτίμητης αξίας, τόσο από καθ' εαυτά περιουσιακά στοιχεία και τις ανατεθείσες παραγγελίες, αλλά και από άποψη απασχόλησης και σπουδαιότητας για την ασφάλεια της χώρα. Ο Σκαραμαγκάς έχει αναλάβει τη συντήρηση μεγάλου τμήματος των πλοίων του Πολεμικού Ναυτικού, αλλά και κατασκευές πλοίων. Οι προσφορές των υποψήφιων αγοραστών των ναυπηγείων Σκαραμαγκά βεβαιώνουν, πως με την απαξίωση μονάδων στρατηγικής σημασίας για τη χώρα, η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ προχωρά στο βάναυσο εξευτελισμό των εργαζομένων στα ναυπηγεία, αλλά και κατ' επέκταση όλου του εργαζόμενου ελληνικού λαού. Η κυβέρνηση - που σε κάθε ευκαιρία επαγγέλλεται τον «εκσυγχρονισμό», πασχίζει να δικαιολογήσει το ξεπούλημα ενός από τα μεγαλύτερα ναυπηγεία της Ευρώπης στο ιδιωτικό κεφάλαιο, και επιχειρεί να αποκρύψει ότι πρόκειται για σκάνδαλο ολκής, προσπαθώντας να αποδείξει ότι τόσα αξίζει, επειδή τόσα δίνουν οι υποψήφιοι αγοραστές...
Οι παραγγελίες που έχουν ανατεθεί στο Σκαραμαγκά, από προγράμματα του Πολεμικού Ναυτικού, του ΟΣΕ, των ΗΛΠΑΠ, ως αυτή τη στιγμή, ανέρχονται στο αστρονομικό ποσό του περίπου 1 τρισεκατομμυρίων δραχμών. Υπάρχουν και άλλες παραγγελίες που θα υπογραφούν όταν το ναυπηγείο ξεπουληθεί οριστικά. Αρμόδιοι παράγοντες σημειώνουν ότι με αυτό το μέγεθος των παραγγελιών, ο Σκαραμαγκάς εξασφαλίζει βιωσιμότητα και την απρόσκοπτη κερδοφορία του για τα επόμενα χρόνια.
Για το νέο αφεντικό, σε κανέναν δεν πρέπει να διαφεύγει ότι, ο ελληνικός λαός θα κληθεί να πληρώσει:
Πέρα από τα παραπάνω ποσά, τα οποία θα κληθεί να πληρώσει το δημόσιο σε «ζεστό χρήμα», δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι: