Ινδοί κυβερνητικοί αξιωματούχοι διαβεβαίωσαν πως θα γίνουν έρευνες για τα αίτια της κατάρρευσης της γέφυρας και θα αποδοθούν ποινικές ευθύνες (και προχώρησαν στην σύλληψη 5 εργαζομένων της κατασκευαστικής), σ' ένα έργο που υποτίθεται πως έπρεπε να είχε ολοκληρωθεί το 2009. Επίσης ανακοινώθηκε ότι οι επιχειρήσεις διάσωσης έχουν σχεδόν ολοκληρωθεί. Πάντως εκπρόσωποι της κατασκευαστικής εταιρείας IVRCaeroL απέδωσαν το δυστύχημα - έγκλημα σε ... «θέλημα του θεού». Φυσικά, δεν μπορούν να κρυφτούν οι ευθύνες τόσο του κράτους όσο και της κατασκευαστικής, αφού το έργο εκτελούταν σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή και μάλιστα, χωρίς να διακοπεί η κυκλοφορία, γίνονταν οι εργασίες ενώ κάτω από τη γέφυρα περνούσαν πεζοί και οχήματα. Γι' αυτό στα θύματα, εκτός από εργάτες, περιλαμβάνονται και πολλοί άτυχοι περαστικοί.
Για την κατάρρευση της γέφυρας, όλα δείχνουν ότι δεν πάρθηκαν τα αναγκαία μέτρα αντιστήριξης, με αποτέλεσμα να «ανοίξουν» τα καλούπια.