Σάββατο 2 Ιούλη 2016
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 6
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Νομοσχέδιο για την τηλεοπτική διαφήμιση

Σε δημόσια διαβούλευση τέθηκε από χτες σχέδιο νόμου του υπουργείου Εσωτερικών, με τίτλο «Ηλεκτρονικό Σύστημα Διάθεσης Διαφημιστικού Χρόνου», η οποία θα διαρκέσει μέχρι τις 15/7, ενώ παράλληλα δόθηκε παράταση 3 μηνών στο ισχύον καθεστώς τιμολόγησης των διαφημίσεων.

Το υπουργείο Εσωτερικών υποστηρίζει ότι στόχος του νέου συστήματος τηλεοπτικής διαφήμισης που επιχειρεί να νομοθετήσει, είναι η επίτευξη «διαφάνειας» στο χώρο, ο περιορισμός των φαινομένων φοροδιαφυγής και η... αποφυγή νόθευσης του υγιούς ανταγωνισμού.

Οπως αναφέρεται σε σχετικό άτυπο ενημερωτικό σημείωμα, η ηλεκτρονική πλατφόρμα διάθεσης διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου θα λειτουργεί ως ένα «χρηματιστήριο» τηλεοπτικού χρόνου, στο οποίο θα συμμετάσχουν τα τέσσερα νέα ιδιωτικά κανάλια που θα προκύψουν από τον εν εξελίξει διαγωνισμό και η ΕΡΤ. Τα κανάλια θα ορίζουν τις τιμές εκκίνησης του τηλεοπτικού τους χρόνου και θα διαπραγματεύονται απευθείας με τους ενδιαφερόμενους να αγοράσουν τηλεοπτικό χρόνο. Το νέο σύστημα διάθεσης του διαφημιστικού τηλεοπτικού χρόνου αναμένεται να υλοποιηθεί εντός του επόμενου εξαμήνου.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ