Για χιλιάδες κατοίκους λαϊκών γειτονιών της Αθήνας οι παράλιες περιοχές της βορειοανατολικής Αττικής είναι η μόνη διέξοδος αναψυχής. Αυτήν τη διέξοδο θα καλούνται πλέον να ακριβοπληρώνουν, καθώς, όπως ανακοίνωσε ο αρμόδιος υπουργός, «η συμφωνία για τα διόδια υλοποιείται, οι σταθμοί θα ολοκληρωθούν το 2019, οπότε θα μπει αναλογικό σύστημα και θα εξαιρεθούν οι κάτοικοι». Η ανακοίνωση αφορά στα νέα διόδια Βαρυμπόμπης και Αγ. Στεφάνου και η κυβέρνηση επιχειρεί να μειώσει τις αντιδράσεις, μιλώντας για εξαίρεση των κατοίκων Ερυθρέας και Κηφισιάς. Παλιά τακτική που σε τίποτα όμως δεν μειώνει τόσο την αντιλαϊκότητα του μέτρου, όσο και το γεγονός ότι πρόκειται για ένα ακόμα βήμα ενίσχυσης του μεγάλου κεφαλαίου που εκμεταλλεύεται τους δρόμους, αυτό ακριβώς το κεφάλαιο με το οποίο τα κυβερνητικά στελέχη έλεγαν πως θα συγκρουστούν όταν αναφέρονταν στους περίφημους «εθνικούς εργολάβους», αυτούς ακριβώς που σήμερα ενισχύουν.