Κυριακή 21 Οχτώβρη 2001
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
Σουμάχερ, ο ρέκορντμαν

Η αυλαία του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 συνοδεύτηκε με μια ακόμη καρό σημαία για τον Μίκαελ Σουμάχερ

Sportidea

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής πέτυχε έτσι την ένατη νίκη του στη σεζόν, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ που κατέχει ο Νάιτζελ Μάνσελ. Με αυτή την πρωτιά και τη συγκομιδή των δέκα βαθμών ο «Σούμι» έφθασε τους 123 στην ίδια περίοδο, κάτι που δεν έχει πετύχει κανείς στο παρελθόν. Αυτοί οι 123 βαθμοί αν προστεθούν στη συγκομιδή των προηγούμενων χρόνων δίνουν ένα σύνολο καριέρας 801 βαθμών, που είναι επίσης το απόλυτο ρεκόρ όλων των εποχών, ρεκόρ που κατείχε ο καθηγητής Αλέν Προστ με 798. Ο Μίκαελ στους 160 αγώνες που έχει συμμετάσχει έχει πετύχει να τερματίσει 53 φορές, κάτι που αποτελεί επίσης απόλυτο ρεκόρ. Ο Γερμανός οδηγός της Φεράρι, με τη λήξη του πρωταθλήματος στη Σουζούκα, αναδείχτηκε και επίσημα πρωταθλητής. Ηταν η τέταρτη φορά. Περισσότερες κατακτήσεις τίτλων έχει πετύχει μόνο ο θρύλος Χουάν Μανουέλ Φάτζιο, με πέντε πρωταθλήματα. Αυτός είναι σίγουρα και ο επόμενος στόχος του σούπερ Σουμάχερ, και ίσως και οι 65 πρώτες θέσεις στην εκκίνηση που είχε καταφέρει ο κοσμαγάπητος και αδικοχαμένος Αϊρτον Σένα. Για τον Μίκαελ Σουμάχερ πάντως, η φετινή χρονιά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί παρά θριαμβευτική. Στην εγκυκλοπαίδεια του μέλλοντος ο Γερμανός ήδη φιγουράρει ως κορυφαίος της σύγχρονης εποχής και όσο και αν στη Φόρμουλα 1 δε γίνονται προβλέψεις, είναι πολύ πιθανό να ολοκληρώσει την καριέρα του με τον τίτλο του απόλυτου κυρίαρχου των μονοθέσιων στην ιστορία.


Sportidea

Στη Σουζούκα, τώρα, ο Μίκαελ δεν άφησε κανέναν να αμφισβητήσει την κυριαρχία του. Πήρε εύκολα αυτό που ήθελε, ξεκινώντας και τερματίζοντας πρώτος. Μόνο ο Κολομβιανός Μοντόγια τον πλησίασε στα 5 δευτερόλεπτα με τη Γουίλιαμς, αλλά δεν μπορούσε κάτι καλύτερο. Ο Μοντόγια εξάλλου κατάφερε να κερδίσει τον Μπαρικέλο κάτι που χάλασε το κέφι των μηχανικών στη Φεράρι. Ο Μπαρικέλο ήθελε τους βαθμούς για να τερματίσει δεύτερος στο πρωτάθλημα, αλλά η τακτική των τριών ΠΙΤ-στοπ τον εμπόδισε να ξεπεράσει τον Μοντόγια, πέφτοντας μάλιστα στην πέμπτη θέση. Τρίτος ο Ντέιβιντ Κούλθχαρντ που τελικά κατέκτησε και τη δεύτερη θέση στην τελική κατάταξη των οδηγών. Τέταρτος βρέθηκε ο Μίκα Χάκινεν, που αποχαιρέτησε τους αγώνες, ίσως και οριστικά, όπως άφησε να εννοηθεί με δηλώσεις του. Την εξάδα συμπλήρωσε ο Ραλφ Σουμάχερ που τιμωρήθηκε με ποινή δέκα δευτερολέπτων, αλλά υπέπεσε και σε αρκετά λάθη, σε μια κακή γι' αυτόν μέρα. Με άσχημο τρόπο τερμάτισε την καριέρα του και ο ρέκορντμαν συμμετοχών (201 γκραν πρι) Ζαν Αλεζί. Ο Ραϊκόνεν τον εμβόλισε στέλνοντάς τον από τον έκτο γύρο στην εξέδρα. Τόσο για τον Χάκινεν όσο για τον Αλεζί δεν ήταν ο καλύτερος «αποχαιρετισμός στα όπλα». Η ζωή όμως συνεχίζεται... Τη θέση του Χάκινεν θα πάρει ο Ραϊκόνεν στη Μακλάρεν. Τη θέση του Ραϊκόνεν στη Σάουμπερ θα καταλάβει ο Φελίπε Μάσα, ενώ τον Αλεζί θα αντικαταστήσει στην Τζόρνταν ο Τακούμα Σάτο. Η σεζόν ολοκληρώθηκε, οι μεταγραφές έχουν ήδη ξεκινήσει, όπως και οι προετοιμασίες για τη νέα εκκίνηση που θα γίνει στις 3 Μάρτη 2002 στη Μελβούρνη.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ