Πέμπτη 19 Ιούλη 2018
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
ΑΥΤΟΑΠΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ
Αγώνας απέναντι στην πολιτική που υπηρετεί τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα

Από κινητοποίηση των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ στο υπουργείο Μεταφορών
Από κινητοποίηση των Επιτροπών Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ στο υπουργείο Μεταφορών
Ενα βήμα πριν από την πλήρη «απελευθέρωση» βρίσκεται ο κλάδος των ταξί, μετά και την τελευταία νομοθετική παρέμβαση της κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, με την οποία μειώνεται ο ελάχιστος χρόνος εκμίσθωσης οχήματος με οδηγό στη μισή ώρα για τα νησιά, εκτός της Κρήτης και της Εύβοιας.

Το «φιλέτο» της οδικής ατομικής επιβατικής μεταφοράς επιθυμούν διακαώς να το καρπωθούν πολλοί μνηστήρες, από τις μεγάλες εταιρείες ενοικίασης οχημάτων μέχρι τις διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες, που ήδη συγκεντρώνουν σταδιακά μεγάλο μέρος αυτοκινητιστών που εργάζονται γι' αυτές. Υπολογίζεται ότι μόνο στην Αθήνα περίπου 3.000 αυτοαπασχολούμενοι ταξιτζήδες συνεργάζονται με κάποια τέτοια πλατφόρμα, καταβάλλοντας φυσικά υψηλό αντίτιμο, σχεδόν το 15% του ημερήσιου τζίρου τους. Την ίδια στιγμή, ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και εταιρείες ενοικίασης οχημάτων έχουν αποσπάσει το μεγαλύτερο μέρος της τουριστικής κίνησης, αξιοποιώντας το νομοθετικό πλαίσιο που ψήφισαν για λογαριασμό τους οι προηγούμενες κυβερνήσεις και επέκτεινε πρόσφατα ο ΣΥΡΙΖΑ.

Οι αυτοαπασχολούμενοι ταξιτζήδες προσπαθούν να επιβιώσουν σε ένα εξαιρετικά ασφυκτικό πλαίσιο, με τη θηλιά της αντιλαϊκής φοροληστείας, τις ασφαλιστικές εισφορές, το υψηλό κόστος καυσίμων και συντήρησης των οχημάτων τους, σε μια περίοδο που η πελατεία έχει μειωθεί, καθώς έχουν μειωθεί αντίστοιχα τα λαϊκά εισοδήματα, που κατά βάση συντηρούν το μεταφορικό έργο των ταξί.

Η πρόσφατη απεργιακή κινητοποίηση και η στάση που τήρησε η συνδικαλιστική πλειοψηφία του ΣΑΤΑ επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά την ανάγκη να ενισχυθούν οι συνεπείς αγωνιστικές δυνάμεις των αυτοαπασχολούμενων ταξιτζήδων.

Οι δυνάμεις της ΠΑΣΕΒΕ στο χώρο των ταξί, που συσπειρώνονται στις Επιτροπές Αγώνα, ήδη από το καλοκαίρι του 2011, που η τότε κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ προσπάθησε να περάσει μέσα σε μια νύχτα την «απελευθέρωση» του κλάδου με τον νόμο Ραγκούση, προειδοποιούσαν για τη στρατηγική επιδίωξη του μεγάλου κεφαλαίου να καρπωθεί για λογαριασμό του το «φιλέτο» των επιβατικών μεταφορών.

Σήμερα που η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ ολοκληρώνει το έργο των προκατόχων της σε ένα ακόμη κρίσιμο πεδίο της οικονομίας για την κερδοφορία του μεγάλου κεφαλαίου, αναδεικνύεται η ανάγκη ανόδου της συσπείρωσης με βάση το πλαίσιο αιτημάτων που προβάλλουν οι αγωνιστικές δυνάμεις.

Οι Επιτροπές Αγώνα Ταξί της ΠΑΣΕΒΕ απαιτούν:

  • Να μην περάσει το μέτρο της περαιτέρω μείωσης της μίσθωσης ΙΧ από 3 σε 1 ώρα.
  • Αμεσα μέτρα στήριξης των αυτοαπασχολούμενων και των οικογενειών τους, αφορολόγητο όριο για τους αυτοαπασχολούμενους 12.000 ευρώ, προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε προστατευόμενο μέλος.
  • Κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης στα καύσιμα.
  • Μείωση του ΦΠΑ στο κόμιστρο.
  • Καμιά κατάσχεση και πλειστηριασμός πρώτης κατοικίας. Να διαγραφούν τόκοι, πρόστιμα και μέρος των χρεών των αυτοαπασχολούμενων στις τράπεζες.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ