Πέμπτη 19 Ιούλη 2018
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ
Κάλεσμα οργάνωσης και πάλης με την πολιτική πρόταση του ΚΚΕ

Ανακοίνωση της ΚΟΒ Ιδιοκτητών Ταξί της ΚΟ Αττικής

Να συσπειρωθούν γύρω από την αγωνιστική πρόταση του ΚΚΕ - στο πλαίσιο της πάλης που θα διαμορφώσει προϋποθέσεις για συνολικότερες ανατροπές - για τη δημιουργία ενός πανεθνικού δικτύου Μαζικής Επιβατικής Μεταφοράς, που θα μπορεί να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες και το ταξί θα λειτουργεί ως συμπληρωματικό μέσο, καλεί με ανακοίνωσή της τους αυτοαπασχολούμενους ταξιτζήδες η ΚΟΒ Ιδιοκτητών Ταξί της ΚΟ Αττικής του ΚΚΕ.

Στην ανακοίνωση υπογραμμίζεται η ανάγκη, μετά από 8 χρόνια κρίσης και το πέρασμα σε φάση ανάπτυξης, όπως και μετά τις τελευταίες κινητοποιήσεις του κλάδου, να βγουν συμπεράσματα για τη συνέχιση της ίδιας πολιτικής από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, αλλά και για τη στάση του προεδρείου του ΣΑΤΑ.

Υπάρχει πείρα για τα αναγκαία συμπεράσματα

Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση επισημαίνονται τα εξής: «Μετά την ψήφιση των προαπαιτούμενων της 3ης "αξιολόγησης" και την απεργία - φιάσκο που διοργάνωσε το προεδρείο του ΣΑΤΑ, γίναμε μάρτυρες μιας ακόμα επίθεσης της κυβέρνησης και των μονοπωλίων που την στηρίζουν ενάντια στη μεγάλη πλειοψηφία, εργατών και μικρών αυτοαπασχολούμενων βιοπαλαιστών και ιδιαίτερα στον κλάδο μας, για να μας πάρουν μία ακόμα "φέτα" απ' την "πίτα" της δουλειάς μας. Ουσιαστικά μιλάμε για τη συνέχεια της ίδιας πολιτικής που εφαρμόστηκε από όλα τα αστικά κόμματα, όλα τα χρόνια της κρίσης (...)

Από το 2012 που ψηφίστηκε ο πρώτος νόμος για την "απελευθέρωση", συνεχίζεται έως και σήμερα η ίδια πολιτική. Ο ελάχιστος χρόνος εκμίσθωσης ΕΙΧ ξεκίνησε από τις 12 ώρες επί συγκυβέρνησης ΠΑΣΟΚ - ΝΔ, έγινε 6 ώρες, με τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ έφτασε στις 3 ώρες, ενώ τώρα με το τελευταίο πολυνομοσχέδιο έγινε 30 λεπτά για όλα τα νησιά εκτός Κρήτης και Εύβοιας.

Το προεδρείο του κλάδου, ανύπαρκτο σε όλη την περίοδο των μνημονίων και των αντίστοιχων νόμων, προκήρυξε απεργία για να "στηρίξει" - όπως υποστήριζε - τη συγκυβέρνηση στην διαπραγμάτευσή της με την τρόικα. Διαφημίζει την ευρωπαϊκή κανονικότητα των "ευρωπαϊκών δικαστηρίων", ενώ έκανε το μαύρο άσπρο παρουσιάζοντας την τελική πρόταση της κυβέρνησης για μείωση του χρόνου μίσθωσης στην υπόλοιπη Ελλάδα στη μισή ώρα ως μια πρόταση που "ικανοποιεί τον κλάδο απόλυτα", ενώ την ίδια στιγμή παραδίδει το "φιλέτο" της επιβατικής μεταφοράς στα νησιά στο μεγάλο τουριστικό κεφάλαιο. Είναι προφανές ότι το ίδιο θα γίνει και στην υπόλοιπη Ελλάδα.

Δεν ήταν τυχαία ούτε η μορφή που επιλέχτηκε γι' αυτόν τον αγώνα: Διάσπαρτες, ασυντόνιστες συγκεντρώσεις σε διαφορετικά σημεία στην Αττική, και όχι μια μαζική συγκέντρωση στο κέντρο. Αρνηση να εντάξουμε και άλλα ζητήματα στην πάλη μας, όπως το φορολογικό, το συνταξιοδοτικό κ.ά.

Η ηγεσία του κλάδου έβαλε πλάτη να σταματήσει η απεργία και μάλιστα γιατί ικανοποιήθηκε "μέρος των αιτημάτων". Στοιχείο της αποκλιμάκωσης ήταν και το γεγονός ότι καλούσε τους συναδέλφους να λήξουν την απεργία ώστε να μη συμμετάσχουν στη συγκέντρωση των άλλων επαγγελματιών και εργαζομένων που είχε διοργανωθεί για την Πέμπτη το μεσημέρι στο Σύνταγμα ενάντια στην ψήφιση του πολυνομοσχεδίου, το οποίο περιείχε και τη ρύθμιση που αφορούσε τον κλάδο».

Επίκαιρη όσο ποτέ η πρόταση του Κόμματος

Αυτή η πολιτική, συνεχίζει η ανακοίνωση, «δεν διορθώνεται, μόνο ανατρέπεται. Δυνάμωσε τους αγώνες σου γα την ανακούφισή σου από τις συνέπειες της κρίσης, της "απελευθέρωσης", της αντιλαϊκής πολιτικής που εφαρμόζουν όλες οι χώρες της ΕΕ. Το ΚΚΕ στηρίζει με όλες του τις δυνάμεις τον αγώνα σου για τα δικαιώματά σου. Οι κομμουνιστές πρωτοστατούν, ενημερώνουν, οργανώνουν τον αγώνα μαζί με τους φυσικούς συμμάχους που έχεις, τους υπόλοιπους επαγγελματίες και τους εργαζόμενους.

Σήμερα η πρόταση του ΚΚΕ για την οργάνωση ενός πανεθνικού δικτύου Μαζικής Επιβατικής Μεταφοράς είναι επίκαιρη όσο ποτέ. Σε αυτό το δίκτυο, που θα μπορεί να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, το ταξί θα μπορεί να λειτουργεί ως συμπληρωματικό μέσο.

Υπάρχουν σήμερα όλες οι παραγωγικές και τεχνολογικές προϋποθέσεις, αρκεί να βγει από τη μέση η καπιταλιστική ιδιοκτησία και εξουσία. Η εργατική εξουσία, συγκεντρώνοντας τα μέσα μαζικής μεταφοράς όλων των ειδών και τις αντίστοιχες υποδομές, μπορεί να δώσει διέξοδο και στα δικά σου αδιέξοδα. Σε αυτήν την κατεύθυνση μπορείς να εξασφαλίσεις και εσύ σταθερή δουλειά, ικανοποιητικό μισθό, ανθρώπινο ωράριο εργασίας (5ήμερο, 7ωρο), με δωρεάν κοινωνικές υπηρεσίες Υγείας, Παιδείας, εξασφάλιση λαϊκής στέγης. Ετσι μπορείς να ζήσεις καλύτερα εσύ και τα παιδιά σου, απολαμβάνοντας όλα αυτά που σου στερεί σήμερα η ακόρεστη δίψα των επιχειρηματικών ομίλων για κέρδη.

Δεν έχεις τίποτε να φοβηθείς σε αυτήν την προοπτική. Οργάνωσε την πάλη σου μαζί με τους κομμουνιστές. Πολλαπλασίασε τη δική σου δύναμη συμβάλλοντας να οργανωθεί σήμερα ένα ισχυρό κίνημα που θα διαμορφώσει τις προϋποθέσεις για συνολικότερες ανατροπές στην οικονομία και την κοινωνία. Αυτός είναι ο δρόμος ώστε να αποσπάσεις και κατακτήσεις, να αναπληρώσεις τις βαριές απώλειες και να φέρεις στο προσκήνιο τις δικές σου ανάγκες.

Δυνατό λαϊκό κίνημα - κοινωνική συμμαχία. Συμπόρευση με το ΚΚΕ για την ανατροπή. Αυτή είναι η "καθαρή" διέξοδος για το λαό».


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ