Πρωτοφανές; Οχι! Απλώς ο Σπ. Γκ. τούτη τη φορά υπερέβη εαυτόν. Στο «ρεπορτάζ» της 2/11 ανακαλύπτει, ότι «δέκα στελέχη της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ τάσσονται κόντρα στις επιλογές της ηγεσίας»!!! Ανακαλύπτει, επίσης, ότι ορισμένοι στην «ηγετική ομάδα» (sic) «θέλουν ν'ακολουθήσει ο Σπ. Χαλβατζής το δρόμο του Δ. Κωστόπουλου», και ότι ο Δ. Γόντικας επέβαλε τον Σπ. Χαλβατζή στην Αθήνα ως υποψήφιο, για να του χρεωθεί η μείωση του εκλογικού ποσοστού, αφού (κατά τον Σπ. Γκ.) ο Χαλβατζής διαφωνεί με τη συνολική πολιτική του ΚΚΕ, όπως και ο Ορ. Κολοζώφ!
Τι ενοχλεί την εφημερίδα «ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ» και το συγκεκριμένο τύπο; Η πολιτική του ΚΚΕ! Θα του άρεσε ένα ΚΚΕ κατ' εικόνα και καθ' ομοίωση της ΚΕΔΑ. Ενα ΚΚΕ που θα «στόλιζε» το σύστημα με «σύγχρονο λόγο», δηλαδή ενσωματωμένο. Κι επειδή αυτό δε γίνεται, πολλοί... ανησυχούν, ακόμα και για την... υγεία των κομμουνιστών!! Οπως ο συγκεκριμένος του «ΕΠΕΝΔΥΤΗ», που «ανησυχεί» για τις συμμαχίες του ΚΚΕ! Το θέλει «ανοιχτό»! Για το... καλό μας!
Υ.Γ. Ας πάψει να εμπιστεύεται ο Σπ. Γκ. τις πηγές που τον τροφοδοτούν, γιατί τον εκθέτουν. Εντάξει η επίθεση, αλλά ας την κάνει πιο έξυπνα...
Δύο απόψεις για το ίδιο συλλαλητήριο, την ίδια διαδήλωση και με τον ίδιο (κυρίως) στόχο: Το ΚΚΕ! Απολαύστε τα δημοσιεύματα του «ΠΡΙΝ» και της «ΕΠΟΧΗΣ»:
«ΠΑΣΟΚ και ΚΚΕ που ηγήθηκαν πολιτικά της διαδήλωσης, άφησαν εκτός κριτικής την ελληνική κυβέρνηση...», γράφει το «ΠΡΙΝ» της Κυριακής.
«Εντύπωση προκάλεσε η ομιλία του Γ. Πέρου, ο οποίος κατέβασε ολόκληρη την πλατφόρμα του ΚΚΕ, με τον πιο σεχταριστικό τρόπο ενάντια στην κυβέρνηση, τη ΝΔ, το Συνασπισμό. Το κίνημα αντίστασης στον πόλεμο ή θα είναι ευρύ και ενωτικό ή δε θα υπάρχει», γράφει η «ΕΠΟΧΗ» της Κυριακής.
Δε θα σχολιάσουμε τίποτα απολύτως. Τα συμπεράσματα όλα δικά σας...
Δε λέμε, μπορεί να έχουν δίκιο όσοι διπλωματικοί παράγοντες ισχυρίζονται ότι η χρονική σύμπτωση του δημοσιεύματος στο «Εθνος» της Κυριακής, με τις τουρκικές εκλογές, δημιουργεί ερωτηματικά. Ετσι ή αλλιώς, όμως, το ζήτημα παραμένει. Και, ίσως, δεν περιλαμβάνει μόνο το κρίσιμο ερώτημα, σε ποιον ανήκει η βραχονησίδα «Τσούκα» (και στα τουρκικά «Τοπάν»), η οποία βρίσκεται ανατολικά της Καλύμνου και νοτίως των Ιμίων. Αλλωστε, το ερώτημα αυτό θα απαντηθεί, μόλις οι αρμόδιοι του υπουργείου Εξωτερικών και της Υδρογραφικής Υπηρεσίας του ΓΕΝ βάλουν κάτω τους χάρτες και τα υπόλοιπα, απαραίτητα κιτάπια. Και εάν αποδειχθεί λάθος το δημοσίευμα του «Εθνους» της Κυριακής, τότε μένουν μόνο τα ερωτήματα των διπλωματικών παραγόντων. Εάν, όμως, το δημοσίευμα αποδειχθεί σωστό, τότε στα ερωτήματα αυτά προστίθενται και πολλά ακόμη. Φανταστείτε, ότι η πρώτη, μετά το δημοσίευμα, αντίδραση κύκλων του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού, σύμφωνα με τα χτεσινά «Νέα», ήταν η εξής: «Η βραχονησίδα είναι τούρκικη και στους χάρτες σημειώνεται με το τούρκικο όνομα».
Γνωρίζουμε, βέβαια, ότι η διαχείριση ενός κράτους δεν είναι εύκολο πράγμα. Αλλά να... χάνονται και ολόκληρες βραχονησίδες δεν το περιμέναμε...
Τα... ζευγάρωσε το περασμένο Σάββατο η Μελίνα. Μόλις, έκλεισε ο Κωνσταντίνος τα δύο του χρόνια, ήρθε και η Αννούλα! Μιλάμε για τη δική μας Μελίνα Ζιάγκου του Οικονομικού Τμήματος, η οποία έφερε στον κόσμο μια υγιέστατη κορούλα. Την... άλλη Αννα που λέει και ο μικρός Κωνσταντίνος. Ευχόμαστε στη Μελίνα και στο Χρήστο να τους ζήσει.
Απ' ό,τι φαίνεται, και τα δυο αυτά στοιχεία είναι ...κομβικά, για την παραπέρα εξέλιξη της τακτικής της εξωτερικής πολιτικής της χώρας. Εδώ φτάσαμε και αν συνεχίσουμε έτσι θα πάμε ακόμα χειρότερα.
Πάντως, τους θυμίζουμε ότι ένα «διπλό» της Φενέρ Μπαχτσέ στη Λεωφόρο θα είναι δυσάρεστο, βέβαια, αλλά θα καταφέρουμε να το ξεπεράσουμε το όλο θέμα. Ενα διπλό (δηλαδή διχοτομημένο) νησί, όμως, δε θα μπορέσουμε να το χωνέψουμε με τίποτε. Δυστυχώς γι' αυτούς.
Ακόμα κι αν βρίσκεται σε ενταξιακή πορεία, ακόμα κι αν έχει μόνιμα την προεδρία της ΕΕ, ακόμα κι αν χαρακτηριστεί «εξέχον μέλος της Ευρωπαϊκής Οικογένειας» ή οποιαδήποτε άλλη σάλτσα θελήσουν να βάλουν.
ΠΑΓΑΝΙΑ ΒΓΗΚΑΝ χτες οι Τροχαίοι και μάζεψαν δειγματοληπτικά τα δίκυκλα και τα αυτοκίνητα που βρίσκονταν παρκαρισμένα πάνω στα πεζοδρόμια ταλαιπωρώντας δεκάδες πολίτες και, φυσικά, χωρίς να λύσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα του κέντρου της Αθήνας.
Μήπως εκτιμούν ότι μετά τη συγκέντρωση της μισής Ελλάδας στο Λεκανοπέδιο, τα ...χιλιάδες δημοτικά πάρκινγκ που έφτιαξαν, τα ...τέλεια μέσα μαζικής μεταφοράς που διαθέτουμε, τους ...εξαίρετους δρόμους και το θαυμάσιο πολεοδομικό σχεδιασμό είναι άθλιοι και βολεψάκηδες οι Αθηναίοι που παρκάρουν σε πεζοδρόμια;
ΔΥΣΚΟΛΗ ΔΟΥΛΙΑ ανέλαβε η κυβέρνηση με το νομοσχέδιο για την τηλεοπτική κάλυψη των δικών που θα φέρει άμεσα στη Βουλή. Βλέπετε, και οι ...τηλεοπτικές ανάγκες των σόου των καναλιών πρέπει να βολευτούν και η αλήθεια να μην αναδεικνύεται. Δύσκολη, πολύ δύσκολη δουλιά.
Η Τουρκία είναι καζάνι που βράζει και τέτοιο θα παραμείνει. Και το μοναδικό, αλλά κρίσιμο, ερώτημα βρίσκεται στους τρόπους και τις μορφές, που θα επιλέξουν οι κυρίαρχες πολιτικές, οικονομικές και στρατιωτικές δυνάμεις της χώρας, για να κρατήσουν τις κοινωνικές εντάσεις σε αποδεκτά για το σύστημα πλαίσια.
Σε 108.000 ανεβάζει τα ΙΧ αυτοκίνητα, που κυκλοφορούν καθημερινά στο κέντρο της Αθήνας, μια παλιότερη μελέτη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Σήμερα, ίσως, είναι ακόμη περισσότερα. Σε 100.000 ανέρχονται τα δίκυκλα. Εχει προσδιοριστεί, μάλιστα, ότι εντός των ορίων του μικρού δακτυλίου και στο χρονικό διάστημα από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι, 100.000 αυτοκίνητα και αρκετές δεκάδες χιλιάδες δίκυκλα ζητούν εναγωνίως μια θέση στάθμευσης. Οι τελευταίες ανέρχονται σε 68.000 για αυτοκίνητα και 4.000 για δίτροχα. Αυτές είναι οι νόμιμες. Οσοι σταθούν τυχεροί, έχει καλώς. Οι υπόλοιποι αντιμετωπίζουν από χτες τις καθημερινές πλέον εξορμήσεις της Τροχαίας και τις συνεπαγόμενες τσουχτερές ποινές: Πρόστιμο 61 ευρώ και αφαίρεση πινακίδων για 20 μέρες. Οποιος θέλει να παραλάβει τις πινακίδες του γρηγορότερα, θα πρέπει να πληρώσει το τριπλάσιο πρόστιμο, δηλαδή 183 ευρώ, και ένα ακόμη για χαρτόσημο. Κι αν, μάλιστα, είναι διπλά άτυχος και το όχημά του μεταφερθεί από γερανό, τότε επιβαρύνεται -πέραν του προστίμου - με άλλα 45 ευρώ, για το κόστος μεταφοράς.
Το κυκλοφοριακό - και όχι μόνον... - αδιέξοδο στο ευρύτερο κέντρο της πρωτεύουσας είναι περισσότερο κι από φανερό. Οπως και ο εισπρακτικός χαρακτήρας των εξορμήσεων της Τροχαίας.
Και τι μπορεί να γίνει; Υπάρχει διέξοδος; Είναι λογικά και αναπόφευκτα ερωτήματα, που τα θέτει κάθε καλόπιστος, είτε ταλαιπωρείται είτε όχι στο κέντρο της Αθήνας. Και, βέβαια, δεν έχουν εύκολη την απάντηση. Κυρίως γιατί το πρόβλημα δεν είναι, πλέον, μόνον κυκλοφοριακό, ούτε καν απλά και μόνον τεχνοκρατικό. Σίγουρα, πάντως, δεν αποτελούν την όποια ουσιαστική και ριζική λύση οι εξορμήσεις της Τροχαίας. Ούτε, όμως, και η προτεινόμενη κατασκευή χώρων πάρκινγκ θα προσφέρει μόνιμη λύση, αφού η μέχρι σήμερα εμπειρία έχει αποδείξει, ότι πολύ γρήγορα τα αυτοκίνητα γίνονται περισσότερα από τις θέσεις παρκαρίσματος.
Το κυκλοφοριακό πρόβλημα της Αθήνας είναι άμεσα και άρρηκτα δεμένο με το σύνολο των υπολοίπων προβλημάτων, που κάνουν τις συνθήκες ζωής στην πρωτεύουσα όλο και λιγότερο ανθρώπινες. Και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί ουσιαστικά, χωρίς την εφαρμογή μιας γενικότερης, ριζικά διαφορετικής πολιτικής, η οποία θα έχει στο κέντρο της προσοχής της τα συμφέροντα των εργαζομένων και του λαού. Μόνον η εφαρμογή μιας τέτοιας πολιτικής μπορεί να κάνει ανθρώπινη τη ζωή στην πρωτεύουσα και να υλοποιήσει όλα τα απαραίτητα για το σκοπό αυτό μέτρα.
Σε «φίλους»
στηριζόμαστε
και όλο γκρεμιζόμαστε
σε «φίλους»
και «προστάτες»
να λείπουν
τέτοιες πλάτες!
* * *
Σ' «εταίρους»
βάση δίνουμε
και δες μισοί θα μείνουμε
μην τρέφουμ' αυταπάτες
θα σβήσουμε
απ' τους χάρτες!
* * *
Η Κύπρος
κοίτα νίλα μας
την τρώει
ο «Αττίλας» μας
και πάμε παρακάτω
«ζήτω ΕΟΚ και ΝΑΤΟ»!
* * *
Προστάτες
στην καμπούρα μας
και μόνιμη
η χασούρα μας
το «ανήκομεν στη Δύση»,
πάει θα μας ξεκληρίσει!