Απορρίπτει το νομοσχέδιο, αλλά όχι την αξιολόγηση η πλειοψηφία στο ΔΣ της ΟΛΜΕ, ενόψει της κατάθεσης του περίφημου τριπλού νομοσχεδίου, για την αξιολόγηση της εκπαίδευσης και του εκπαιδευτικού, τη διοίκηση της εκπαίδευσης και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και ζητά διάλογο με το υπουργείο Παιδείας. «Σε ένα τόσο σοβαρό νομοσχέδιο, με το οποίο επιδιώκεται η ιδεολογική χειραγώγηση του εκπαιδευτικού, η παραπέρα ταξική κατηγοριοποίηση των σχολείων και η καθιέρωση του σχολείου των δεικτών της αγοράς, η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ κατέληξε σε απόφαση που συσκοτίζει το όλο θέμα και παγιδεύει τον κλάδο», τονίζει η ΕΣΑΚ ΔΕΕ, σχολιάζοντας την απόφαση. «Πρόκειται, συνεχίζει, για απόφαση στα μέτρα του...