Μόνο το 3,10% από το σύνολο των σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης διαθέτουν σχολική βιβλιοθήκη και, παρά τις μεγαλόστομες διακηρύξεις υπουργών και πρωθυπουργών τόσο της προηγούμενης όσο και της παρούσας κυβέρνησης, το ποσοστό αυτό έχει παραμείνει στάσιμο τα τελευταία έξι χρόνια. Μόλις 499 σχολικές βιβλιοθήκες λειτούργησαν από το 1999, με συγχρηματοδότηση κατά το 75% από κοινοτικά κονδύλια, κι αυτές με πολλά προβλήματα στελέχωσης κι επιλογής βιβλίων. Στήθηκαν από βιβλιοθηκονόμους αλλά (υπο)λειτούργησαν από εκπαιδευτικούς, που παρακολούθησαν γι' αυτό το σκοπό ταχύρυθμα σεμινάρια 40 ωρών. Δυο χρόνια μετά, ξεκίνησε η διαδικασία διαγωνισμού για δημιουργία άλλων 1.000...