Σάββατο 15 Ιούνη 2019 - Κυριακή 16 Ιούνη 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 39
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ
Νέες αυξήσεις από 1η Ιούλη

Αυξήσεις τιμών στα διόδια της Αττικής Οδού ανακοίνωσε την Παρασκευή η εταιρεία διαχείρισης του αυτοκινητόδρομου. Οι αυξήσεις θα επιβληθούν σε δύο διαδοχικές φάσεις: Αρχικά από 1η Ιούλη τα διόδια για ΙΧ αυτοκίνητα θα ανέλθουν στα 3 ευρώ, από 2,80 ευρώ που είναι σήμερα, και από 1η Γενάρη 2020 θα αυξηθούν εκ νέου, στα 3,30 ευρώ. Στην ανακοίνωση τονίζεται ότι ακόμα και μετά από αυτές τις αυξήσεις οι τιμές των διοδίων βρίσκονται κάτω από το ανώτατο όριο που προσδιορίζεται στη σύμβαση παραχώρησης, σύμφωνα με την οποία οι τιμές για συμβατικά ΙΧ μπορούν να ανέλθουν μέχρι και στα 3,77 ευρώ. Στην ουσία, με αυτήν την «υπενθύμιση» η εταιρεία διαχείρισης αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για ακόμα μεγαλύτερες αυξήσεις, όποτε εκείνη το κρίνει αναγκαίο, βάσει του αριθμού διέλευσης των οχημάτων και της ανάλογης διακύμανσης των εσόδων της.

Υπενθυμίζουμε ότι το 2019 έχει ξεκινήσει με νέες αυξήσεις και στα υπόλοιπα διόδια όλης της χώρας. Η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου» προχώρησε σε αυξήσεις στο τμήμα της ΠΑΘΕ από τον Μαλιακό μέχρι την Ημαθία, που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν και τα 10 λεπτά σε ορισμένους σταθμούς, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση θα επιβληθεί στο σταθμό των Μαλγάρων, όπου το κόμιστρο, από τα 1,20 ευρώ που είναι σήμερα, θα εκτοξευτεί στα 2,98 ευρώ. Αυξήσεις στις διελεύσεις όλων των οχημάτων, από 0,20 ευρώ έως 0,50 ευρώ, επιβλήθηκαν και στα διόδια της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, όπου η τιμή της απλής διέλευσης των επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθε στα 13,50 ευρώ, από 13,30 ευρώ μέχρι πρόσφατα.

Παράλληλα, πριν από λίγες μέρες ξεκίνησε η υλοποίηση της κυβερνητικής απόφασης για την κατασκευή 2 μετωπικών και 43 πλευρικών σταθμών διοδίων κατά μήκος της Εγνατίας Οδού, στο πλαίσιο του σχεδιασμού της για την ιδιωτικοποίηση και του τελευταίου αυτοκινητοδρόμου που δεν έχει περάσει ακόμα σε χέρια ιδιωτών. Το τελικό κόστος των διοδίων στην Εγνατία Οδό βρίσκεται στη φάση της διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με το ζητούμενο να είναι πάντοτε η διασφάλιση της κερδοφορίας του ιδιωτικού ομίλου που θα αναλάβει τη διαχείρισή του τα επόμενα χρόνια. Οι δύο πρώτοι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εγνατία κατασκευάζονται ήδη, με τη διαδικασία του «επείγοντος», στην περιοχή της Καβάλας και συγκεκριμένα στη Νέα Καρβάλη, στην Ελευθερούπολη - Εξοχή και στη Γαληψό.

Κι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζοντας το έργο των προκατόχων της, κατέθεσε σε μετρητά και εγγυήσεις εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στους κατασκευαστικούς ομίλους για να ολοκληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους, για τους οποίους είχαν επίσης πληρωθεί και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, και ενώ εισέπρατταν διόδια για όλη τη διάρκεια που τα έργα ήταν σταματημένα και οι αυτοκινητόδρομοι ήταν για μεγάλα τμήματα της διαδρομής παρατημένα εργοτάξια - «καρμανιόλες» για τους διερχόμενους οδηγούς.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Να καταργηθούν όλοι οι σταθμοί διοδίων αντί για τις ανακοινωμένες αυξήσεις (2023-01-07 00:00:00.0)
Οι αυξήσεις «τρέχουν» από την 1η Γενάρη στα ...ταμεία των επιχειρηματικών ομίλων (2022-01-06 00:00:00.0)
Νέες αυξήσεις στα διόδια (2014-02-05 00:00:00.0)
Τα χαράτσια αυξάνονται και πληθύνονται (2010-11-28 00:00:00.0)
Διόδια και για τοπικές διαδρομές (2009-10-07 00:00:00.0)
Χαρατσώνουν το λαό με τα διόδια (2009-10-04 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ