Υπενθυμίζουμε ότι το 2019 έχει ξεκινήσει με νέες αυξήσεις και στα υπόλοιπα διόδια όλης της χώρας. Η εταιρεία «Αυτοκινητόδρομοι Αιγαίου» προχώρησε σε αυξήσεις στο τμήμα της ΠΑΘΕ από τον Μαλιακό μέχρι την Ημαθία, που σε ορισμένες περιπτώσεις φτάνουν και τα 10 λεπτά σε ορισμένους σταθμούς, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση θα επιβληθεί στο σταθμό των Μαλγάρων, όπου το κόμιστρο, από τα 1,20 ευρώ που είναι σήμερα, θα εκτοξευτεί στα 2,98 ευρώ. Αυξήσεις στις διελεύσεις όλων των οχημάτων, από 0,20 ευρώ έως 0,50 ευρώ, επιβλήθηκαν και στα διόδια της γέφυρας Ρίου - Αντιρρίου, όπου η τιμή της απλής διέλευσης των επιβατικών αυτοκινήτων ανήλθε στα 13,50 ευρώ, από 13,30 ευρώ μέχρι πρόσφατα.
Παράλληλα, πριν από λίγες μέρες ξεκίνησε η υλοποίηση της κυβερνητικής απόφασης για την κατασκευή 2 μετωπικών και 43 πλευρικών σταθμών διοδίων κατά μήκος της Εγνατίας Οδού, στο πλαίσιο του σχεδιασμού της για την ιδιωτικοποίηση και του τελευταίου αυτοκινητοδρόμου που δεν έχει περάσει ακόμα σε χέρια ιδιωτών. Το τελικό κόστος των διοδίων στην Εγνατία Οδό βρίσκεται στη φάση της διαπραγμάτευσης με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με το ζητούμενο να είναι πάντοτε η διασφάλιση της κερδοφορίας του ιδιωτικού ομίλου που θα αναλάβει τη διαχείρισή του τα επόμενα χρόνια. Οι δύο πρώτοι πλευρικοί σταθμοί διοδίων στην Εγνατία κατασκευάζονται ήδη, με τη διαδικασία του «επείγοντος», στην περιοχή της Καβάλας και συγκεκριμένα στη Νέα Καρβάλη, στην Ελευθερούπολη - Εξοχή και στη Γαληψό.
Κι όλα αυτά συμβαίνουν ενώ η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, συνεχίζοντας το έργο των προκατόχων της, κατέθεσε σε μετρητά και εγγυήσεις εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ στους κατασκευαστικούς ομίλους για να ολοκληρώσουν τους αυτοκινητόδρομους, για τους οποίους είχαν επίσης πληρωθεί και από τις προηγούμενες κυβερνήσεις, και ενώ εισέπρατταν διόδια για όλη τη διάρκεια που τα έργα ήταν σταματημένα και οι αυτοκινητόδρομοι ήταν για μεγάλα τμήματα της διαδρομής παρατημένα εργοτάξια - «καρμανιόλες» για τους διερχόμενους οδηγούς.