Παρασκευή 13 Δεκέμβρη 2019
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΑΣΘ
Από τη διαρκή υποχρηματοδότηση στην ιδιωτικοποίηση

Προσχηματική αντιπαράθεση στο Δημοτικό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης ανάμεσα στους υπεύθυνους για την άθλια κατάσταση των αστικών συγκοινωνιών

Σε ένα επικίνδυνο και αποπροσανατολιστικό σόου εξελίχθηκε η ειδική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης, δηλαδή τον ΟΑΣΘ, το βράδυ της Τετάρτης.

Στη συζήτηση συμμετείχαν εκπρόσωποι της νυν και της πρώην κυβέρνησης, εκπρόσωποι άλλων παρατάξεων και κομμάτων, πολλοί εκπρόσωποι των πρώην μετόχων κ.λπ., που με την προληπτική αλλά ισχυρή παρουσία της αστυνομίας έστησαν μια προσχηματική αντιπαράθεση με στόχο να ορθώσει νέα πλαστά διλήμματα στο λαό.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Γ. Σκόδρας, βρήκε τον «ένοχο» για την άθλια κατάσταση που βιώνει καθημερινά ο λαός μέσα στα ελάχιστα και σαράβαλα λεωφορεία, στη δήθεν «κρατικοποίηση». Αφού υπερασπίστηκε την εκχώρηση έργου καταρχήν στα ΚΤΕΛ, υποσχέθηκε περισσότερα λεωφορεία στο ...μέλλον, έταξε χρήματα στους πρώην μετόχους και προειδοποίησε το λαό ότι θα χρειαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς, όπως είπε, δεν γίνεται να συνεχιστεί η κρατική επιχορήγηση του 80% του κόστους του εισιτηρίου.

Αυτήν την κατεύθυνση υπερασπίστηκαν με επιμέρους διαφοροποιήσεις οι εκπρόσωποι όλων των παρατάξεων, πλην της «Λαϊκής Συσπείρωσης».

Σε μια προκλητική κίνηση, η διοίκηση του δήμου υπερασπίστηκε χτες την παρουσία της αστυνομίας μέσα στο δημαρχείο και τους ελέγχους σε πολίτες έξω από την αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, ισχυριζόμενη ότι η Ελληνική Αστυνομία «θα είναι παρούσα», γιατί το Δημοτικό Συμβούλιο «είναι τόπος ανταλλαγής επιχειρημάτων και απόψεων και όχι πεδίο ακτιβισμού και συνθημάτων».

Στις τοποθετήσεις τους, οι σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης» ανέδειξαν ότι η πολιτική που θέλει την παρουσία της αστυνομίας είναι η ίδια με την πολιτική που οδήγησε στην άθλια κατάσταση τις αστικές συγκοινωνίες. Αναφέρθηκαν στη διαρκή περικοπή της κρατικής χρηματοδότησης, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια να έχει μειωθεί από τα 130 εκατ. ευρώ στα 43 εκατ. Οπως είπαν, δεν ήταν αποτέλεσμα της κρίσης, αλλά των επιλογών και κατευθύνσεων της ΕΕ για μείωση έως παύση των κρατικών επιχορηγήσεων.

Τόνισαν ότι η κυβέρνηση, αξιοποιώντας τη δικαιολογημένη αγανάκτηση του λαού της πόλης, προσπαθεί να τον πείσει να συναινέσει στην προωθούμενη ιδιωτικοποίηση.

Τονίζοντας ότι το δικαίωμα του λαού σε σύγχρονες φθηνές και ασφαλείς αστικές συγκοινωνίες μπορεί να ικανοποιηθεί μέσα από Ενιαίο Κρατικό Φορέα για τις συγκοινωνίες, αποκλειστικά δημόσιο, χωρίς ιδιώτες και δήμους μετόχους, κάλεσαν το λαό να παλέψει σε αυτήν την κατεύθυνση.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ