Παρασκευή 17 Απρίλη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 2
ΑΠΟ ΜΕΡΑ ΣΕ ΜΕΡΑ
«Βrand»

«Ενα ισχυρό brand ασφάλειας και ευεξίας» θέλει να φτιάξει για την Ελλάδα η κυβέρνηση της ΝΔ, όπως είπε ο υπουργός Εσωτερικών. Ωστόσο, η «ασφάλεια» και η «ευεξία» δεν είναι για όλους: «Μην ξεχνάτε ότι το βασικότερο τμήμα του οικονομικού προϊόντος μας είναι το τουριστικό προϊόν και κανείς δεν πηγαίνει σε μία ξένη χώρα αν δεν αισθάνεται απολύτως ασφαλής, πόσο μάλλον την περίοδο του κορονοϊού». Το «brand» που φτιάχνει η κυβέρνηση λοιπόν, για να στηρίξει την ανάκαμψη των κερδών των μεγαλοξενοδόχων, δεν αφορά την υγεία και την ασφάλεια του λαού, αλλά τη θωράκιση του τουριστικού προϊόντος, προκειμένου να γίνει ξανά «θελκτικό» για τους πελάτες του εξωτερικού, που είναι και η κύρια πηγή εσόδων για τον «εξωστρεφή» κλάδο του Τουρισμού. Για τους εργαζόμενους και τα λαϊκά στρώματα στην Ελλάδα, ειδικά για όσους απασχολούνται στον Επισιτισμό - Τουρισμό, το «brand» που φτιάχνουν κυβέρνηση και εργοδοσία περιλαμβάνει ένταση της εκμετάλλευσης και νέες θυσίες, για να τους φορτώσουν τα σπασμένα της φετινής χρονιάς, αλλά και της κρίσης που διαφαίνεται στον ορίζοντα. Αν θα το πετύχουν, εξαρτάται από την ετοιμότητα και την αποφασιστικότητα των εργαζομένων να απαντήσουν, αξιοποιώντας και την πείρα από τους αγώνες που άφησαν τη σφραγίδα τους στον κλάδο την περίοδο της προηγούμενης καπιταλιστικής κρίσης.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ