Πέμπτη 24 Σεπτέμβρη 2020
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΝΕΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΠΑΜΕ
Το ... «πλάνο» της κυβέρνησης και η πραγματικότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Με σατιρική διάθεση, το ΠΑΜΕ σχολιάζει με ένα σύντομο βίντεο (https://youtu.be/FnCSzo9k4Bg) τις δηλώσεις του πρωθυπουργού για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) με πλάνα από την καθημερινότητα επιβατών και εργαζομένων σε αυτά, που είναι ο ένας πάνω στον άλλο. Το βίντεο συνοδεύει το κείμενο:

«Στοιβαγμένοι σαν "σαρδέλες" επιβάτες και εργαζόμενοι... Να αυξηθούν τώρα τα δρομολόγια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς ιδίως τις ώρες αιχμής. Εδώ και τώρα να γίνουν προσλήψεις μόνιμου προσωπικού με πλήρη δικαιώματα. Επισκευή και ανανέωση του στόλου με αγορά οχημάτων για να καλύψουν τις ανάγκες σε όλη τη χώρα. Μείωση της τιμής των εισιτηρίων κατά 50%. Επίταξη των ΚΤΕΛ και άλλων ιδιωτικών μέσων για την ικανοποίηση έκτακτων αναγκών στη μεταφορά».

Υπάρχουν συγκεκριμένες ευθύνες της κυβέρνησης

Η οργή και η αγανάκτηση που βιώνουμε πρέπει να στραφούν στους υπεύθυνους, που αδιαφορούν για την υγεία των εργαζομένων και των επιβατών, τόνισε στο μεταξύ ο Γιάννης Κιούσης, μέλος του ΔΣ στο Συνδικάτο Εργαζομένων ΟΑΣΑ και της Γραμματείας Αστικών Συγκοινωνιών του ΠΑΜΕ, μιλώντας το βράδυ της Τρίτης στον ραδιοφωνικό σταθμό «Real Fm», στην εκπομπή των δημοσιογράφων Ν. Μπογιόπουλου και Μ. Κοττάκη, όπου ανέδειξε τις κυβερνητικές ευθύνες για τις εικόνες συνωστισμού στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.

Δίνοντας την εικόνα του στόλου, ο Γιάννης Κιούσης ανέφερε ότι από τα 1.800 λεωφορεία και τρόλεϊ, λόγω βλαβών δεν κυκλοφορούν πάνω από 900 καθημερινά. Δηλαδή ο μισός στόλος των οχημάτων είναι γερασμένος και αποδεκατισμένος, ενώ υπάρχει έλλειψη σε προσωπικό και ανταλλακτικά. Ανάλογη εικόνα επικρατεί και στα μέσα σταθερής τροχιάς.

Δεν θέλουν να εξυπηρετήσουν το επιβατικό κοινό, επεσήμανε, αλλά να του ρίξουν στάχτη στα μάτια, καθώς στοχεύουν στην είσοδο των ιδιωτών, αλλά και στο να αλλάξουν προς το χειρότερο τις εργασιακές σχέσεις των εργαζομένων. Οπως υπογράμμισε, σύμφωνα με τον κυβερνητικό σχεδιασμό, το ΚΤΕΛ, με το πρόσχημα της αντιμετώπισης της πανδημίας, θα αναλάβει μέσα στον Οκτώβρη το συγκοινωνιακό έργο της Αττικής σε ποσοστό 20% επί του συνόλου των γραμμών, που τις ονομάζει προαστιακές, λαμβάνοντας μάλιστα στην πρώτη φάση 50 εκατ. ευρώ. Σε βάθος χρόνου, το κόστος από την εμπλοκή των ιδιωτών θα φτάσει τα 500 εκατομμύρια ευρώ (για ανανέωση στόλου, leasing, ανταλλακτικά κ.λπ.). Αυτός ο σχεδιασμός, που επιταχύνεται τώρα με πρόσχημα την πανδημία, έχει ξεκινήσει από το 1992 και συνεχίζεται μέχρι σήμερα, απ' όλες τις κυβερνήσεις, σημείωσε.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ