Κυριακή 24 Φλεβάρη 2002
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 17
ΕΝΘΕΤΗ ΕΚΔΟΣΗ: "7 ΜΕΡΕΣ ΜΑΖΙ"
Τροχοί
Νέο Ford FUSION, για αστικές αποδράσεις

Ενα νέο μοντέλο, το Fusion, παρουσίασε η Ford, στοχεύοντας στους αγοραστές που επιθυμούν ένα αυτοκίνητο με ποικίλες δυνατότητες

Η απόσταση από το έδαφος είναι μεγαλύτερη από ένα κλασικό ΙΧ, θυμίζοντας SUV, χωρίς, όμως, να πείθει ότι πρόκειται για ένα αυτοκίνητο ελεύθερου χρόνου. Η Ford, όμως, εγγυάται μια ευκολότερη συμβίωση με τους ελληνικούς δρόμους, με τα σαμαράκια και τις λακκούβες, ενώ δε θα αρνηθεί και το πέρασμα εύκολων χωματόδρομων. Το Fusion έχει υιοθετήσει αρκετά στοιχεία και πολυχρηστικού οχήματος με τη θέση οδήγησης να βρίσκεται ψηλά και τους πλούσιους χώρους για πέντε επιβάτες. Ο χώρος των αποσκευών υπογραμμίζει αυτόν τον προσανατολισμό, αφού φθάνει τα 337, και αυτό σε ένα αυτοκίνητο, του οποίου το μήκος δεν ξεπερνάει τα 4.02 μέτρα. Προς την κατεύθυνση των άνετων χώρων, πάντως, συμβάλλουν, τόσο το κυβικό σχήμα της καμπίνας των επιβατών, όσο και το διευρυμένο για τα μέτρα της κατηγορίας μεταξόνιο (2.488 μέτρα). Η Ford έδωσε στο Fusion και την εικόνα ενός hatchback οχήματος, ολοκληρώνοντας αυτό που βαφτίστηκε ως Urban Activity Vehicle (UAV), ή, αλλιώς, όχημα αστικής δράσης. Η φιλοσοφία σχεδιασμού για τη συμπεριφορά διαμορφώθηκε, έχοντας στόχο την ιδανική ισορροπία μεταξύ άνεσης, ευελιξίας και δυναμικής οδικής συμπεριφοράς. Εμφανισιακά, το Fusion ακολουθεί το νέο Fiesta, στο πάτωμα του οποίου βασίζεται, άλλωστε. Τα φωτιστικά είναι ογκώδη, τοποθετημένα σχεδόν κάθετα και προσδίδουν μια επιβλητική όψη στο εμπρός τμήμα, ενώ η μάσκα προδίδει άμεσα την καταγωγή του μοντέλου. Η διάταξη των παραθύρων είναι τέτοια, που δημιουργεί μια ενιαία γυάλινη επιφάνεια, επιτείνοντας την αίσθηση ευρυχωρίας για τους επιβάτες και βελτιώνοντας την ορατότητα για τον οδηγό. Στο πίσω μέρος, κυριαρχεί η τετραγωνισμένη πίσω πόρτα. Το εσωτερικό ακολουθεί μάλλον αναμενόμενες λύσεις με τους τέσσερις κυκλικούς αεραγωγούς του κλιματισμού και την κεντρική κονσόλα, που διαφέρει χρωματικά σε σχέση με το υπόλοιπο ταμπλό, να κυριαρχούν αισθητικά. Ενώ πρακτικός είναι ο κλειστός αποθηκευτικός χώρος στην κορυφή της κονσόλας. O εξοπλισμός του Fusion θα είναι πλούσιος, με την έμφαση να δίνεται στην ασφάλεια, περιλαμβάνοντας αερόσακους οδηγού και συνοδηγού δύο σταδίων, με αισθητήρες έντασης της πρόσκρουσης, πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας - έξι συνολικά - για τους εμπρός και πίσω επιβάτες. Το Fusion εφοδιάζεται με πέντε ζώνες ασφαλείας τριών σημείων. Η πλάτη της πίσω σειράς είναι αναδιπλούμενη κατά 60/40, ενώ αναδιπλούμενη είναι και η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού, που χρησιμεύει και ως τραπεζάκι. Την κίνηση του νέου μοντέλου αναλαμβάνουν τρεις κινητήρες (δύο βενζινοκινητήρες και ένας πετρελαιοκινητήρα τεχνολογίας common rail), οι οποίοι εξασφαλίζουν οικονομία καυσίμου και χαμηλό κόστος χρήσης. Οι δύο 16βάλβιδοι βενζινοκινητήρες της οικογένειας Duratec των 1.4 και 1.6 λίτρων, είναι οι ίδιοι που εφοδιάζουν τα μοντέλα Focus και Fiesta και αποδίδουν 80 και 100 ίππους, αντίστοιχα. Το Fusion αναμένεται εντός του 2002.



Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ