Τη δύναμή του το Hilux την οφείλει στο νέο υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα D-4D 2.5 lt τεχνολογίας common rail, που είναι διαθέσιμος σε δυο εκδόσεις. Ο νέος κινητήρας χαρακτηρίζεται από μεγαλύτερη ισχύ, υψηλότερες επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου. Η ταυτόχρονα υιοθέτηση της τεχνολογίας common rail με το προηγμένο σύστημα παρακολούθησης λαδιού επιτρέπει την παράταση, τόσο των διαστημάτων αλλαγής λαδιού μέχρι τα 15.000 χλμ., όσο και των διαστημάτων περιοδικής συντήρησης (service) μέχρι τα 30.000 χλμ. Ο νέος πετρελαιοκινητήρας D-4D είναι από τα πιο σύγχρονα προϊόντα της προηγμένης τεχνολογίας της Toyota στους κινητήρες, που αρχικά δημιουργήθηκε για τη σειρά επιβατικών αυτοκινήτων. Για τις εκδόσεις 4x2, είναι διαθέσιμη η βασική έκδοση του νέου κινητήρα, που αποδίδει 88 PS (65kW) στις 3.800 σαλ., ενώ για τις εκδόσεις 4x4, είναι διαθέσιμη η ισχυρότερη έκδοση του νέου κινητήρα, που αποδίδει 102 PS (75kW) στις 3.600 σαλ. Και οι δύο εκδόσεις του κινητήρα πληρούν την τελευταία οδηγία εκπομπής καυσαερίων της ΕΕ (STEP III).
Ταυτόχρονα με το Hilux, θα δίνεται η δυνατότητα γνωριμίας και με το αναβαθμισμένο Toyota Hiace, που έχει βελτιωθεί σε ποιότητα και εξοπλισμό και κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα D-4D 2.5 lt, τεχνολογίας common rail άμεσου ψεκασμού, διαθέσιμο σε δυο εκδόσεις. Οι βελτιώσεις του ανανεωμένου Hiace, του εξασφαλίζουν υψηλότερες επιδόσεις, περισσότερες ανέσεις και μειωμένο συνολικό λειτουργικό κόστος χρήσης. Εκτός από το γνωστό βενζινοκινητήρα των 2.7 lt, οι αγοραστές της νέας σειράς επαγγελματικών οχημάτων Hiace θα μπορούν να επιλέξουν μία από τις δυο διαθέσιμες εκδόσεις του νέου υπερτροφοδοτούμενου πετρελαιοκινητήρα D-4D 2.5 lt τεχνολογίας common rail άμεσου ψεκασμού. Ο νέος κινητήρας προσφέρει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και μικρότερη κατανάλωση καυσίμου, συγκριτικά με τους προηγούμενους πετρελαιοκινητήρες. Και οι δύο κινητήρες πληρούν την τελευταία οδηγία εκπομπής καυσαερίων της ΕΕ (STEP III).