Οπως αναφέρει, «ο αρχικός προϋπολογισμός του κόστους που έφτανε τα 1,1 δισ. ευρώ, κατέληξε σε κόστος που ξεπερνά τα 2 δισ. Οι αποζημιώσεις στις κατασκευαστικές εταιρείες έφτασαν τα 500 εκατομμύρια ευρώ, με την πιο πρόσφατη να είναι στα 93,5 εκατομμύρια. Οι τόκοι δανείων που πλήρωσε ο ελληνικός λαός ξεπέρασαν τα 720 εκατομμύρια ευρώ. Ολα αυτά για ένα έργο που χρειάστηκε τριπλάσιο χρόνο, από αυτόν που αρχικά προϋπολογιζόταν, για να παραδοθεί. Τώρα, παρά το τεράστιο κόστος που φορτώθηκε ο ελληνικός λαός στην πλάτη του, παραδίδεται "δώρο" στους ιδιώτες, για να βγάλουν νέα κέρδη.
Το ΚΚΕ μπαίνει μπροστά για να δυναμώσει ο αγώνας για σύγχρονη, ασφαλή, φθηνή συγκοινωνία για όλο τον λαό και όχι για τα επιχειρηματικά κέρδη. Για να μην έχουμε νέα "Τέμπη". Για να ενισχυθεί η διεκδίκηση για άμεσο σχεδιασμό και υλοποίηση των επεκτάσεων του Μετρό προς δυτική και ανατολική Θεσσαλονίκη, για άμεση ενίσχυση του στόλου του ΟΑΣΘ με μόνιμο προσωπικό και σύγχρονα λεωφορεία. Με επαρκείς μισθούς και σύγχρονα δικαιώματα για τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες».