«Η νέα χρονιά μάς βρίσκει σε ετοιμότητα απέναντι στην επίθεση της εργοδοσίας»
Γενική Συνέλευση, προκειμένου να οργανωθεί η απάντηση που θα δώσουν οι εργαζόμενοι του κλάδου τηλεπικοινωνιών και πληροφορικής στην επίθεση της εργοδοσίας που βρίσκεται σε εξέλιξη, οργανώνει το ΣΕΤΗΠ Θεσσαλονίκης, τη Δευτέρα 13 Γενάρη, στις 7 μ.μ., στο Εργατικό Κέντρο.
«Η νέα χρονιά οφείλει να μας βρει από νωρίς σε ετοιμότητα, σε εγρήγορση και με τη μαχητικότητα στο "κόκκινο"! Υπερασπιζόμαστε τους συναδέλφους μας. Κανείς στην ανεργία. Κανένα εργατικό δικαίωμα κομμένο!», σημειώνει στο κάλεσμά του το ΣΕΤΗΠ.
Περιγράφοντας την όξυνση της επίθεσης αναφέρει:
«Στον ΟΤΕ, τη ναυαρχίδα του κλάδου, με σχεδόν μισό δισεκατομμύριο κέρδη για το 2024, απολύθηκε μωρομάνα, νοσηλεύτρια στο ιατρείο της εταιρείας, μόλις έληξε το 18μηνο από τη γέννηση του παιδιού της βάσει του οποίου απαγορεύεται η απόλυση. Ολα αυτά με τη δικαιολογία των περικοπών, όταν για όλη τη Θεσσαλονίκη το νοσηλευτικό προσωπικό του ομίλου ανέρχεται σε... δύο ολόκληρα άτομα! Προφανώς και πρόκειται για μια εκδικητική απόλυση, λόγω της συμμετοχής της συναδέλφου σε απεργία, αλλά και γιατί δεν έσκυβε το κεφάλι.
Στην "Teleperformance" γίνονται εκτεταμένες "περικοπές προσωπικού" με συμβάσεις που δεν θα ανανεωθούν μετά τη λήξη του έτους, αλλά όλοι ξέρουμε πως πρόκειται για εκδικητικές απολύσεις συνδικαλιστών που έχουν πρωτοστατήσει όλο το προηγούμενο διάστημα για την οργάνωση του αγώνα, όπως εκφράστηκε με σειρά απεργιών με αποκορύφωμα τη 48ωρη στις 19 - 20 Νοέμβρη, η οποία στρίμωξε τη διοίκηση της εταιρείας για αυξήσεις στους μισθούς και υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης.
Στο ΕΚΕΤΑ-ΙΠΤΗΛ, τη στιγμή που οι εργαζόμενοι εξυπηρετούν διαρκείς ανάγκες του χώρου για την υλοποίηση των έργων από επιστημονική και τεχνική σκοπιά, τους ενημερώνουν ότι δεν θα ανανεωθούν οι συμβάσεις τους. Την ίδια στιγμή δεν θεωρούνται καν εργαζόμενοι, με το 80% περίπου του προσωπικού να εργάζεται υπό καθεστώς Δελτίου Παροχής Υπηρεσιών (μπλοκάκι), με τους εργαζόμενους να αντιμετωπίζονται ως προμηθευτές.
Στη "Vodafone", η διοίκηση προχώρησε και εκεί σε απολύσεις που τελικά εμποδίστηκαν από την αποφασιστικότητα των εργαζομένων με μαζική συμμετοχή στη στάση εργασίας που προκήρυξε το επιχειρησιακό τους σωματείο, γεγονός που δείχνει τον δρόμο και στους υπόλοιπους από εμάς για τον αποτελεσματικό τρόπο αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων.
Στην "Quality Call Sales", η εργοδοσία προχώρησε στην αλλαγή χώρου της εταιρείας, παύοντας τη λειτουργία της για το διάστημα 19/12 ως 7/1, με τους εργαζόμενους να έχουν διαφορετική ενημέρωση για το αν θα χαραμιστούν οι άδειές τους ή όχι, με την αβεβαιότητα να είναι η μόνη σταθερά στην εξίσωση.
Στην "TaskUs" έχουν το θράσος να εγκαθιδρύουν το δικό τους νομικό πλαίσιο όσον αφορά τις αναρρωτικές άδειες των εργαζομένων, επιβάλλοντας... πλαφόν στον αριθμό τους και μάλιστα ανά ομάδα! Αφαιρούν από τον εργαζόμενο το δικαίωμα λήψης αναρρωτικής άδειας, αν έχει ήδη λάβει "πολλές" κάποιος συνάδελφος από την ίδια ομάδα!».