Σάββατο 16 Οχτώβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΣΤΑΘΜΟΙ ΗΣΑΠ
Για να σταθείς στην αποβάθρα, χρειάζεσαι ομπρέλα...

Ακινητοποιημένος συρμός του ΗΣΑΠ σε πλημμύρα του 2002

Eurokinissi

Ακινητοποιημένος συρμός του ΗΣΑΠ σε πλημμύρα του 2002
«Οταν βρέχει, πρέπει να κρατά ομπρέλα κανείς για να σταθεί στην αποβάθρα», σημειώνουν με αγανάκτηση επιβάτες και εργαζόμενοι στο σταθμό του ΗΣΑΠ στον Αγ. Νικόλαο. Οπως φαίνεται, η ανακαίνιση του σταθμού περισσότερα προβλήματα δημιούργησε, παρά έλυσε.

Το στέγαστρο του σταθμού - παρά τα «μοντέρνα», ανισόπεδα κομμάτια του, καλύπτει μόνο τμηματικά την αποβάθρα, αφήνοντας εντελώς εκτεθειμένο τον κόσμο από τις υπόλοιπες πλευρές. «Στάζουν νερά από την οροφή, το χειμώνα δεν έχει μέρος να σταθείς», επισημαίνει η Αν. Κόρδα, κάτοικος της περιοχής. «Χρειάζεσαι ομπρέλα για να περιμένεις σ' αυτό το σημείο», εξηγεί, δείχνοντας λίγα βήματα πέρα από τις καρέκλες που έχουν τοποθετηθεί για το επιβατικό κοινό.

«Βραχυκυκλώνουν ακόμα και τα μηχανήματα, από τις σταγόνες που πέφτουν. Και τα εκδοτικά, και τα ακυρωτικά. Δεν έχουν βάλει ένα πλαστικό, ένα κομμάτι γυαλί για να τα προστατεύει», τονίζουν εργαζόμενοι του ΗΣΑΠ, που για ευνόητους λόγους ζήτησαν να τηρηθεί η ανωνυμία τους. «Μπαίνει το ανεμόβροχο στο γκισέ όπου πωλούνται τα εισιτήρια. Πολλές φορές τα πάει μέχρι τις γραμμές του τρένου», προσθέτουν. «Σπατάλησαν τα λεφτά για να φτιάξουν αυτές τις κουταμάρες...».

«Είναι αυτό που λένε απέξω κούκλα κι από μέσα πανούκλα, το ξέρεις αυτό; Κάπως έτσι έχει γίνει αυτός ο σταθμός», υπογράμμισαν χαρακτηριστικά. «Οταν βρέχει, ο κόσμος δεν μπορεί να σταθεί, βρέχεται από παντού», υπογραμμίζει ακόμα και ο ιδιοκτήτης περιπτέρου που βρίσκεται ελάχιστα μέτρα από την είσοδο του σταθμού.

Ιδιαίτερα επικίνδυνο είναι για τους επιβάτες το μεγάλο κενό που υπάρχει ανάμεσα στην πόρτα του συρμού και στην αποβάθρα, στην κατεύθυνση προς Κηφισιά, αφού έχουν σημειωθεί πολλά ατυχήματα. Κάτι που αφ' ενός φανερώνει την προχειρότητα και τη βιασύνη με την οποία έγιναν τα έργα ανάπλασης των σταθμών και αφ' ετέρου την προκλητική αδιαφορία των υπευθύνων, αφού επιβάτες και εργαζόμενοι έχουν επανειλημμένα παρέμβει για την αποκατάσταση του προβλήματος, χωρίς - ωστόσο - καμία ανταπόκριση. Ακόμα κι αν πρόκειται για ζήτημα ασφάλειας του επιβατικού κοινού.

Ατέλειες και προβλήματα

Παρόμοια προβλήματα εντοπίζουν οι εργαζόμενοι και οι επιβάτες και στο σταθμό του Περισσού. Οπως δηλώνουν στο «Ρ», τα έργα για ολοκλήρωση του στεγάστρου στην αποβάθρα καθόδου, δεν έχουν ακόμη τελειώσει, με αποτέλεσμα η οροφή της αποβάθρας να στάζει. Ετσι, οι επιβάτες αναγκάζονται να συνωστίζονται στο χώρο έκδοσης των εισιτηρίων.

Παράπονα εκφράζουν ακόμη και οι επιβάτες του σταθμού στα Ανω Πατήσια. Και αυτός ο σταθμός είναι μισοτελειωμένος. Η υπόγεια διάβαση ακόμα κατασκευάζεται, με συνέπεια, αν οι επιβάτες, θέλουν να περάσουν από τη μία αποβάθρα στην άλλη, να αναγκάζονται να κάνουν το γύρο του σταθμού.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Αστυνομικοί έλεγχοι στους σταθμούς του ΗΣΑΠ (2009-01-14 00:00:00.0)
Παραδόθηκε η «Νερατζιώτισσα» (2004-08-07 00:00:00.0)
Κλείνει ο σταθμός του Ν. Φαλήρου (2003-05-10 00:00:00.0)
Ανοιχτός στην άνοδο, κλειστός στην κάθοδο (2003-02-19 00:00:00.0)
Σύγκρουση από κακή συνεννόηση (1999-03-09 00:00:00.0)
Ο κόσμος τους εμπιστεύεται, η κυβέρνηση τους σαμποτάρει (1997-04-12 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ