Τρίτη 19 Οχτώβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 28
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
«ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ»
Μεθοδεύσεις για την ιδιωτικοποίησή της

Ανώτατο χρονικό ορίζοντα 4μήνου φαίνεται να θέτει η κυβέρνηση για την ιδιωτικοποίηση των «Ολυμπιακών Αερογραμμών» και άλλων κερδοφόρων εταιριών του Ομίλου («Χάντλινγκ», Τεχνική Βάση, εμπορευματικές μεταφορές κλπ.).

Αυτό προκύπτει από τροπολογία - προσθήκη που κατέθεσαν χτες στη Βουλή οι συναρμόδιοι υπουργοί Οικονομίας και Οικονομικών και Μεταφορών - Επικοινωνιών στο σχέδιο νόμου «Μεταγραφές φοιτητών και σπουδαστών εσωτερικού και άλλες διατάξεις». Σύμφωνα με την κατατεθείσα τροπολογία, έως τις 28 Φλεβάρη 2005 απαγορεύονται οι ριζικές μεταβολές της περιουσίας των προς πώληση δραστηριοτήτων της ΟΑ. Υπενθυμίζεται ότι προ 3μήνου υπήρξε ανάλογη νομοθετική ρύθμιση, καθώς πρώην πιλότοι της εταιρίας, διεκδικώντας την καταβολή συμφωνημένης αποζημίωσης, λόγω πρόωρης συνταξιοδότησης, υπέβαλαν αίτηση κατάσχεσης ενός αεροπλάνου της εταιρίας. Η προηγούμενη τροπολογία που επιβάλλει περιορισμούς και απαγορεύσεις στην αναγκαστική εκτέλεση δικαστικών αποφάσεων, λήγει στο τέλος του μήνα. Με την κατατεθείσα τροπολογία παρατείνεται η παραπάνω προθεσμία έως και τις 28 Φλεβάρη 2005.

Στην Αιτιολογική Εκθεση, αφού αναφέρεται ότι η κυβέρνηση «αποδύεται στην ύστατη προσπάθεια αποκρατικοποίησης των δραστηριοτήτων του πάλαι ποτέ εθνικού αερομεταφορέα», προστίθεται ότι η «ιδιωτικοποίηση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το συντομότερο δυνατό αλλιώς τα πράγματα θα οδηγηθούν σε αδιέξοδο».

Είναι πασίδηλο ότι με τις παραπάνω κινδυνολογικές αναφορές, η κυβέρνηση επιχειρεί να δικαιολογήσει την απόφασή της να ξεπουλήσει με συνοπτικές διαδικασίες την εταιρία.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ