Πέμπτη 2 Δεκέμβρη 2004
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΣ «ΔΙΑΓΟΡΑ»
Μεθοδεύουν ξεπούλημα σαν «ένα μάτσο σίδερα»

Ενα εξόφθαλμα «στημένο παιχνίδι» μεταξύ εφοπλιστών και υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη και τη συμμετοχή του ΝΑΤ, σε βάρος των ναυτεργατών και των νησιωτών των Δωδεκανήσων, βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη με την υπόθεση του πλειστηριασμού του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «ΔΙΑΓΟΡΑΣ» της πολύπαθης ΔΑΝΕ. Χτες, όπως άλλωστε ήταν αναμενόμενο, αναβλήθηκε ο πλειστηριασμός του πλοίου, καθώς δε «χτυπήθηκε» από κανέναν ...ενδιαφερόμενο. Βέβαια, παρόντες στη διαδικασία ήταν δικηγόροι του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου, ιδιοκτήτη της «ΑΤΤΙCΑ» (Επιχειρήσεις Αττικής) στον οποίο ανήκει και ο όμιλος «Μπλου Σταρ», αλλά και της ακτοπλοϊκής εταιρίας HFD, οι οποίοι καραδοκούσαν να ...«επέμβουν» σε περίπτωση που παρουσιαζόταν απρόσμενα και τρίτος ενδιαφερόμενος.

Προκειμένου να εξυπηρετηθούν τα εφοπλιστικά συμφέροντα και, όπως διαρρέεται, κυρίως του Παναγόπουλου και, βέβαια, του Ι. Βαρδινογιάννη, μεγαλομετόχου της ΔΑΝΕ, μεθοδεύεται, με παράνομες διαδικασίες, η απαξίωση του πλοίου, ώστε να πουληθεί σαν ένα «μάτσο» παλιοσίδερα. Η σφραγίδα του υπουργού σ' αυτήν την υπόθεση είναι ανάγλυφη. Ενώ τη ...«βρώμικη δουλιά» έχουν αναλάβει, κατόπιν υπουργικής εντολής, οι υπηρεσίες του ΝΑΤ.

Τα στοιχεία μιλούν από μόνα τους. Στις 29 Νοέμβρη, το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας εκδίδει δελτίο Τύπου με τίτλο: «Ανακοίνωση ΝΑΤ για Ε/Γ - Ο/Γ ΔΙΑΓΟΡΑΣ» και αναφέρει ότι το ΝΑΤ θα ζητήσει από τον αγοραστή το ποσό των 5.200.000 ευρώ που προέρχονται από οφειλές ναυτολογίων, καταβολή μισθών που πλήρωσε το ΝΑΤ και οφειλές προς το Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων (ΚΑΕΟ). Ωστόσο, το ΝΑΤ στο επίσημο έγγραφο που έστειλε στη συμβολαιογράφο Πετροχείλου με αριθμό Πρωτοκόλλου 112376, στις 22 Νοέμβρη, για τον πλειστηριασμό, προσδιορίζει το ποσό που θα απαιτεί στα 8.000.000 ευρώ περίπου! Δηλαδή, από τις 22 μέχρι τις 29 Νοέμβρη, έχει προκύψει μία διαφορά 3 εκατομμυρίων ευρώ από τις ...απαιτήσεις του ΝΑΤ, ενώ τόσο στο δελτίο Τύπου του ΥΕΝ, όσο και στο έγγραφο του ΝΑΤ δεν ξεκαθαρίζεται ποιο είναι το ακριβές ποσό που οφείλει το συγκεκριμένο πλοίο για το Κεφάλαιο Ασφάλισης Επιβατών και Οχημάτων (ΚΑΕΟ)!

Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι ενδιαφερόμενος δεν πρόκειται να παρουσιαστεί, αν δεν αποσαφηνιστούν τα χρέη του πλοίου στο ΝΑΤ και, από την άλλη, με αυτόν τον τρόπο καλύπτεται η εισφοροκλοπή του Βαρδινογιάννη σε βάρος του ΝΑΤ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ