«Οπως προβλέπουν οι Βρυξέλλες, η ανάπτυξη, για πρώτη φορά ύστερα από μία σχεδόν δεκαετία, κινδυνεύει να πέσει κάτω από το 3% και να βάλει σε κίνηση το ντόμινο της ύφεσης, με αύξηση της ανεργίας, αύξηση των ελλειμμάτων και ακόμα πιο σκληρά μέτρα λιτότητας» (το κύριο άρθρο στα ΝΕΑ).
«Το θέατρο του παραλόγου που έχει στηθεί στη χώρα, με τη μαγική εικόνα της ισχυρής και ταχέως αναπτυσσόμενης οικονομίας, κατέρρευσε δραματικά με όσα συνέβησαν χτες στην Αθήνα και στις Βρυξέλλες (...) ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε ότι ξένες μεγάλες επενδύσεις ύψους 1.700 εκατομμυρίων ευρώ που θα δημιουργούσαν χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας παραμένουν εγκλωβισμένες από τη γραφειοκρατία (...) ο πρωθυπουργός έδωσε αυστηρές εντολές να απεμπλακούν ταχέως οι ξένες επενδύσεις και να θεσμοθετηθεί νομοθετικό πλαίσιο για τις χρήσεις γης» (το πρώτο θέμα στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).
«Το Dacia - Pitesti παράγεται πλέον υπό την "ομπρέλα" του γαλλικού ομίλου Renault, η οποία από το 1999 αυξάνει διαρκώς το μερίδιο της στη ρουμανική αυτοκινητοβιομηχανία και ελέγχει πλέον το 99,3%. Η Renault έχει επενδύσει 489 εκατ. ευρώ στον εκσυγχρονισμό της Dacia» (η είδηση στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ).
«Εξουσιοδοτημένος από τους βουλευτές της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ, ο Δημ. Χατζησωκράτης, σε επιστολή του προς τον πρόεδρο της ΟΚΕ Ν. Αναλυτή (...) επισημαίνει "ικανοποίηση γιατί ένας θεσμός κοινωνικού διαλόγου, τον οποίο από την πρώτη στιγμή ο ΣΥΝ στήριξε, κλείνει τα 10 χρόνια λειτουργίας του. Απογοήτευσης και οργής γιατί έχουν προσκληθεί να εκφράσουν τις απόψεις τους μόνο εκπρόσωποι των δύο κομμάτων"» (το ρεπορτάζ στην ΑΥΓΗ).