Τετάρτη 18 Μάη 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΠΑΙΔΕΙΑ
ΕΛΕΥΣΙΝΑ - ΘΡΙΑΣΙΟ
Συσπείρωση για ίσα δικαιώματα στη μόρφωση

Ημερίδα της Αχτιδικής Επιτροπής Θριάσιου - Μεγαρίδος και της ΚΟΒ Παιδείας του Κόμματος

Η διεκδίκηση ενιαίας δημόσιας και δωρεάν εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά, μέσα από συσπείρωση και κοινό μέτωπο, πρέπει να είναι η απάντηση μαθητών, εκπαιδευτικών, γονέων, αλλά και όλου του εργατικού λαϊκού μαζικού κινήματος στην πολιτική κυβέρνησης και Ευρωπαϊκής Ενωσης, που στόχο έχουν μέσα από την εκπαίδευση να εξοικονομήσουν υποταγμένο, φτηνό και ευέλικτο εργατικό δυναμικό για το μεγάλο κεφάλαιο.

Τα παραπάνω τονίστηκαν μεταξύ άλλων στην ημερίδα που διοργάνωσε προχτές βράδυ στην Ελευσίνα, η Αχτιδική Επιτροπή Θριάσιου - Μεγαρίδος του ΚΚΕ και η ΚΟΒ Παιδείας, με θέμα τις εξελίξεις στην εκπαίδευση και τις θέσεις του ΚΚΕ. Στο κάλεσμα ανταποκρίθηκαν εκπρόσωποι φορέων εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, δημοτικοί και νομαρχιακοί σύμβουλοι, αλλά και εκπρόσωποι εργατικών και συνταξιουχικών οργανώσεων της περιοχής.

Κεντρικοί εισηγητές στην ημερίδα ήταν ο Νίκος Καλούτσης, μέλος του Τμήματος Παιδείας της ΚΕ του ΚΚΕ, η Χρυσάφω Παπακωνσταντοπούλου, μέλος του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Αττικής και η Ελένη Πόταρη, μέλος της ΝΕ Αττικής του ΚΚΕ.

Την ημερίδα άνοιξε ο Ν. Καλούτσης, ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων ότι με τις αντιδραστικές αλλαγές που υλοποιούνται, η δημόσια εκπαίδευση μετατρέπεται σε εμπόρευμα, με βασική στρατηγική οι νέες βάρδιες της εργατικής τάξης να είναι ακόμα πιο υποταγμένες στα συμφέροντα του μεγάλου κεφαλαίου. Οπως σημείωσε, με την κατηγοριοποίηση και τη διαβάθμιση των μαθητών στήνουν ένα ανισότιμο σχολείο που χτυπάει κυρίως τα παιδιά της εργατικής τάξης, ενώ με την αξιολόγηση προσπαθούν να υποτάξουν ΑΕΙ και ΤΕΙ στις απαιτήσεις του μεγάλου κεφαλαίου. Ο ομιλητής ανέπτυξε την ολοκληρωμένη πρόταση του ΚΚΕ για την Παιδεία των λαϊκών αναγκών, τονίζοντας ότι το ζητούμενο είναι η οικονομία και η παραγωγή της χώρας να συνδεθεί με τις λαϊκές ανάγκες.

Στις εξελίξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση αναφέρθηκε η Χρ. Παπακωνσταντοπούλου, που σημείωσε ότι η αξιολόγηση είναι καθοριστικός μοχλός προς την κατηγοριοποίηση και μαθητών και σχολικών μονάδων, οδηγεί στη χειραγώγηση των εκπαιδευτικών και στην παραπέρα προώθηση της ιδιωτικοποίησης. Για ρόλο του κινήματος των γονέων μίλησε η Ε. Πόταρη, τονίζοντας ότι είναι αναγκαίο οι γονείς να προσαρμόσουν τον αγώνα στις πραγματικές ανάγκες που υπάρχουν, σε συνεργασία με συλλόγους εκπαιδευτικών, συμβούλια μαθητών και τα σωματεία των εργαζομένων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ