Παρασκευή 12 Αυγούστου 2005
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 8
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Χιλιάδες ερωτήματα και καταγγελίες

Περισσότεροι από 8.700 καταναλωτές απευθύνθηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2005 στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή (ΓΓΚ) ψάχνοντας να βγάλουν άκρη σε προβλήματα που αντιμετώπισαν στις καθημερινές τους συναλλαγές. Οπως ανακοινώθηκε από τη ΓΓΚ, συνολικά στο διάστημα αυτό τόσο το 1520 όσο και η γραμματεία δέχτηκαν 11.396 έγγραφες ή τηλεφωνικές καταγγελίες ή ερωτήματα και από αυτά διευθετήθηκε το 57,3% «κατά τρόπο ικανοποιητικό για τους καταναλωτές». Ποσοστό 5,2% βρίσκεται «υπό διερεύνηση», 28,1% παραπέμφθηκε στις αρμόδιες υπηρεσίες και υπουργεία και ένα ποσοστό της τάξης του 9,3% τέθηκε στο αρχείο ως «αβάσιμες ή ατεκμηρίωτες καταγγελίες».

Από το σύνολο των κλήσεων στο 1520, που ήταν υπερδιπλάσιες σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2004, το μεγαλύτερο ποσοστό, 7,9%, αφορούσε σε ινστιτούτα αδυνατίσματος, 6,8% σε μισθώσεις κατοικιών, 6,5% σε επαγγέλματα παροχής υπηρεσιών, και ακολουθούν με μικρότερα ποσοστά τα ερωτήματα ή καταγγελίες για τράπεζες, εστιατόρια, χώρους αναψυχής, ασφαλιστικές εταιρίες, κ.ά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ