Πέμπτη 23 Φλεβάρη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 26
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΚΟΝΤΡΑ ΣΟΥΦΛΙΑ - «ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ» ΚΑΙ «ΣΚΑΪ»
Στη σκιά σφοδρής αντιπαράθεσης επιχειρηματικών συμφερόντων

Τη σύγκρουση επιχειρηματικών συμφερόντων για την «πίτα» των μεγάλων έργων σηματοδοτεί η σφοδρή αντιπαράθεση του υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά με το συγκρότημα «Καθημερινής» - «Σκάι», που χτες άνοιξε ένα νέο κεφάλαιο, με αφορμή τις αποκαλύψεις των προαναφερόμενων μέσων σχετικά με τα «πανωπροίκια» δεκάδων εκατ. ευρώ και τις καθυστερήσεις στο τμήμα Μοναστηράκι - Αιγάλεω του μετρό της Αθήνας.

Ανεξάρτητα από την έκβαση της «κόντρας», αξίζει να σημειώσουμε ότι η «Καθημερινή» και ο «Σκάι» φέρνουν στο φως πολύ συχνά αποκαλύψεις που στρέφονται κατά συγκεκριμένων ομίλων, αποφεύγοντας, ωστόσο να θίξουν τη ρίζα του κακού, που δεν είναι άλλη από το καπιταλιστικό σύστημα και την πολιτική του δικομματισμού, ανεξαρτήτως χρώματος, που εξυπηρετεί πάντα το μεγάλο κεφάλαιο, ανεξάρτητα ποια μερίδα του τελευταίου ευνοείται.

Ο Γ. Σουφλιάς σε χτεσινή δήλωσή του καταλογίζει στην εφημερίδα «Καθημερινή» «κακόπιστη κριτική», και ότι «φτάνει στο απαράδεκτο σημείο να γράφει ότι δήθεν υποστηρίζω μία εταιρία». Επίσης, επαναλαμβάνει ότι η επέκταση του μετρό προς το Αιγάλεω ξεκίνησε το 2002 με σύμβαση, που υπογράφηκε από την προηγούμενη κυβέρνηση, ενώ επί των ημερών του δεν αυξήθηκε ο προϋπολογισμός ούτε κατά ένα ευρώ. Τέλος, σημειώνει ότι «κανένα μέσο ενημέρωσης δε θα μου επιβάλει πολιτική στο υπουργείο είτε για να υποστηρίξει συμφέροντα είτε για να ικανοποιήσει επιθυμίες του εναντίον άλλων συμφερόντων» και αναφέρει ότι κατέθεσε καταγγελία κατά του «Σκάι» στο ΕΣΡ.

Πρέπει να σημειώσουμε, ωστόσο, ότι όπως παραδέχτηκε ο υπουργός, αλλά και ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό», το τμήμα Μοναστηράκι - Αιγάλεω, ενώ έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί στα μέσα του 2005, τώρα θα ολοκληρωθεί τον Απρίλη του 2007. Επίσης, το κόστος του, από 470 εκατ. ευρώ τώρα θα ανεβεί στα 553 εκατ. ευρώ. Επίσης, σύμφωνα με την αποκάλυψη της «Καθημερινής», τα έργα πολιτικού μηχανικού ενώ προκηρύχτηκαν με προϋπολογισμό 123 εκατ. ευρώ, ανατέθηκαν με 217 εκατ. ευρώ. Ακόμη και από τις απαντήσεις που δίνουν ο υπουργός και η «Αττικό Μετρό» αφήνεται να αιωρούνται τα εξής ερωτήματα: Γιατί η νυν πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ, εφόσον έβλεπε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με τις συμβάσεις που υπέγραψε, όπως ορθά λέει, η προηγούμενη κυβέρνηση, εδώ και δύο χρόνια δε φρόντισε να τις αλλάξει ή να κηρύξει ακόμη και έκπτωτο τον ανάδοχο εφόσον καθυστερεί;


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ