Τετάρτη 19 Ιούλη 2006
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
Δωδεκάχρονος μποναμάς στους εφοπλιστές

Καταψήφισε το ΚΚΕ τη σχετική τροπολογία του ΥΕΝ

Καταψήφισε χτες στη Βουλή το ΚΚΕ την τροπολογία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, με την οποία διασφαλίζεται «ζεστό χρήμα» στα ταμεία των εφοπλιστικών εταιρειών μέσω του χρονικού διπλασιασμού των συμβάσεων για τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες στις άγονες γραμμές.

Οπως χαρακτηριστικά επισήμανε ο Νίκος Γκατζής, με την τροπολογία έχουμε μια ακόμη «διευκόλυνση των εφοπλιστών», αφού «θα την καταθέσουν στις τράπεζες ως εγγυητική επιστολή για δάνεια», χωρίς να λυθεί το πρόβλημα στην ακτοπλοΐα. Παράλληλα, έθεσε το ερώτημα του «γιατί άραγε την καλή επικοινωνία των νησιών δεν την εξασφαλίζουν τα 6 αλλά τα 12 χρόνια;», σημειώνοντας ότι προφανώς κάτι άλλο υποκρύπτεται. «Το θέμα είναι η ποιότητα της ακτοπλοΐας», σημείωσε ο βουλευτής του ΚΚΕ, τονίζοντας ότι αυτό «δεν μπορεί να γίνει με την απελευθέρωσή της και την άρση του καμποτάζ με τα οποία συμφωνούν ΝΔ και ΠΑΣΟΚ». Είναι ανάγκη τόνισε να υπάρξει «δημόσιος φορέας ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών». Συνέχισε επισημαίνοντας πως «το εφοπλιστικό κεφάλαιο και επί ΝΔ και επί ΠΑΣΟΚ αντιμετωπίστηκε απλόχερα».

Από την πλευρά του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη υποστηρίχτηκε ότι με τον τρόπο αυτό θα υπάρξει προσέλκυση επενδύσεων από τις ναυτιλιακές εταιρείες, προκειμένου να εξυπηρετηθούν απομακρυσμένα νησιά. Πρόσθεσε ότι με τον τρόπο αυτό εξασφαλίζεται η μακροχρόνια σύνδεση των νησιών αυτών. Από την πλευρά του ΠΑΣΟΚ, η Α. Διαμαντοπούλου εξέφρασε την εκτίμηση ότι η προώθηση αυτής της τροπολογίας αποτελεί ομολογία της αποτυχίας στη ναυτιλιακή πολιτική της κυβέρνησης.

Ταλαιπωρίας συνέχεια...

Στο μεταξύ, η ταλαιπωρία στα λιμάνια με τις καθημερινές βλάβες συνεχίζεται με την ακινητοποίηση και του επιβατηγού - οχηματαγωγού πλοίου «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» που εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Ρέθυμνο. Χτες, η πλοιοκτήτρια εταιρεία ΑΝΕΚ εξέδωσε ανακοίνωση για να γνωστοποιήσει ότι το πλοίο θα μείνει δεμένο μέχρι και αύριο Πέμπτη 20 του μήνα, χωρίς ωστόσο να αναφέρει τους λόγους. Η ακινητοποίηση του πλοίου σημαίνει ότι μένει χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση ένας ολόκληρος νομός με συνέπεια, χιλιάδες επιβάτες για να ταξιδέψουν με προορισμό τον Πειραιά θα πρέπει πρώτα να πηγαίνουν από το Ρέθυμνο στα Χανιά και το αντίστροφο για όσους έρχονται από Πειραιά με προορισμό το Ρέθυμνο.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ