Πέμπτη 24 Ιούλη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
Αυτοί θέλουν, αλλά...

"Αν χάνεις σήμερα έναν πελάτη, τον χάνεις και στο μέλλον", υπογραμμίζουν με έμφαση οι συνομιλητές μας, μέλη της Επιτροπής των Εργαζομένων στη Διεύθυνση, και επιμένουν σε αυτό γιατί η απελευθέρωση της αγοράς και η αύξηση των τηλεπικοινωνιακών προϊόντων αποτελεί μια καινούρια πρόκληση για τον ΟΤΕ. Σε αυτές τις λέξεις, "να μη χάσουμε τους πελάτες και στο μέλλον", κρύβεται και η μεγάλη τους αγωνία. Οχι άδικα, λοιπόν, και με κάποια δόση πίκρας σχολιάζουν πως είναι τουλάχιστον παράλογο "να έρχονται μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες στον ΟΤΕ και να "φεύγει" το δημόσιο".

Ομως, παρά τις διακηρύξεις περί εκσυγχρονισμού και προετοιμασίας του Οργανισμού για τον επερχόμενο ανταγωνισμό, από τους εργαζόμενους στη Διεύθυνση λείπει εξειδικευμένο προσωπικό, και εδώ το δυσκίνητο άρμα του ΟΤΕ το ξελασπώνει το φιλότιμο και ο "πατριωτισμός". "Αναγκαζόμαστε να διαβάζουμε στο σπίτι μας δύο και τρεις ώρες για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των πελατών", θα μας πουν. Οι ίδιοι δε φοβούνται τον ανταγωνισμό. Αλλωστε, η υπηρεσία τους - κατ' εξαίρεση με τον κύριο κορμό του ΟΤΕ - λειτουργεί δεκαετίες σε συνθήκες ανταγωνιστικές. Μάλιστα, θα μπορούσε να πει κάποιος ότι η συγκεκριμένη Διεύθυνση είναι μια μικρογραφία της θέσης που θα βρεθεί ο ΟΤΕ σε 2 - 3 χρόνια μέσα σε ένα ακόμα πιο δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Γι' αυτό απέναντι στην περιοριστική και κοντόθωρη πολιτική, που προορίζει τον ΟΤΕ σε ρόλο "ντίλερ" κάποιων εταιριών και συρρικνώνει το παραγωγικό του έργο, οι εργαζόμενοι στη Διεύθυνση Συνδρομητικών Κέντρων διεκδικούν:

- Να μη δοθεί κανένα έργο εγκατάστασης τηλεφωνικών κέντρων σε ιδιώτη εργολάβο, ούτε το έργο του εσωτερικού δικτύου.

- Στελέχωση και οργάνωση της Διεύθυνσης για τη στήριξη των πωλήσεων, εγκατάστασης και συντήρησης.

- Ελεγχο για την τήρηση όλων των όρων στις συμβάσεις - πλαίσιο τις οποίες έχει συνάψει ο Οργανισμός με τους οίκους που κατασκευάζουν εξοπλισμό των τηλεφωνικών κέντρων. Αλλά και μείωση των τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται σε 2 - 3.

- Υπηρεσία δομημένης καλωδίωσης για τους επιχειρησιακούς και οικιακούς πελάτες - συνδρομητές.

- Θεσμοθέτηση στο ΣΟΔΕ της Διεύθυνσης Συνδρομητικών Κέντρων για πώληση, εγκατάσταση και συντήρηση τερματικού εξοπλισμού, καθώς και οργάνωση των πωλήσεων σε πανελλαδική κλίμακα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ