Παρασκευή 9 Μάη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Σε κίνδυνο η ασφάλεια των ναυτεργατών

Η ικανοποίηση των εφοπλιστικών αξιώσεων πολλαπλασιάζει τους κινδύνους πρόκλησης ναυτικών τραγωδιών, επισημάνθηκε σε σύσκεψη που οργάνωσε χτες η ΠΕΜΕΝ

Η ικανοποίηση των εφοπλιστικών απαιτήσεων για τη μείωση των Ελλήνων ναυτεργατών και τη μετατροπή της ελληνικής σημαίας σε σημαία ευκαιρίας, θα πολλαπλασιάσει τον κίνδυνο πρόκλησης ναυτικών τραγωδιών ανάλογων με αυτή του τσιμεντοφόρου ΔΥΣΤΟΣ,αφού έρχεται να προστεθεί στο γερασμένο στόλο, στους υποτυπώδεις ελέγχους, αλλά και στην επικίνδυνη λειτουργία του "Ελληνικού Νηογνώμονα".

Οι επισημάνσεις αυτές έγιναν κατά τη διάρκεια σύσκεψης που διοργάνωσε χτες το πρωί η Πανελλήνια Ενωση Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού για τα ναυτικά ατυχήματα. Στη σύσκεψη συμμετείχαν "Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ",η Ενωση Πληρωμάτων Ρυμουλκών,η Ενωση Ναυτών,εκπρόσωποι σωματείων συνταξιούχων Πλοιάρχων,Μηχανικών,ΙΚΑ και ΤΕΒΕ,ο γραμματέας της Οργάνωσης Πειραιά του ΚΚΕ, Σήφης Κωτσαντής,ο Βαγγέλης Ξένος, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ και ο κ. Σαραντίδης, εκπρόσωπος του ΣΥΝ.

"Στόχος μας είναι να λάμψει η αλήθεια για το ΔΥΣΤΟΣ και να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι. Να αναδειχτεί πολύπλευρα το πρόβλημα των ναυτικών ατυχημάτων", επισήμανε ο πρόεδρος της ΠΕΜΕΝ, Θανάσης Σταματόπουλος.Αποκάλυψε μάλιστα ότι πληροφορίες της Ενωσης αναφέρουν πως η πλοιοκτήτρια εταιρία του ΔΥΣΤΟΣ, ΑΓΕΤ - ΗΡΑΚΛΗΣ,απέλυσε όσους συγγενείς των πνιγμένων εργάζονταν σε πλοία της εταιρίας και τους επαναπροσέλαβε με καινούριους όρους και με την προϋπόθεση ότι θα κρατήσουν τα στόματα κλειστά σε ό,τι αφορά την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται ο στόλος της εταιρίας!

Οι προτάσεις για την προστασία της ζωής των ναυτεργατών, που αναδείχτηκαν στη διάρκεια της συζήτησης, αφορούν στην κατάργηση των εγκριτικών πράξεων και καθιέρωση του δημόσιου χαρακτήρα του "Ελληνικού Νηογνώμονα". Επίσης, να αναβαθμιστεί ο ρόλος της Επιθεώρησης Εμπορικών Πλοίων και να καθιερωθεί ο ρόλος του συνδικαλιστικού κινήματος στις επιθεωρήσεις των πλοίων. Η εγγραφή του πλοίου στο νηολόγιο να καθορίζεται από την ηλικία του και να επεκταθεί η απαγόρευση απόπλου λόγω θαλασσοταραχής και στα φορτηγά πλοία. Ιδιαίτερα τονίστηκε η ανάγκη να σπάσουν τα στεγανά που υπάρχουν στις έρευνες για τους υπεύθυνους των ναυτικών ατυχημάτων και να υπάρξει πλήρης διαφάνεια, η οποία πρέπει να συνοδευτεί με τη συμμετοχή της ΠΕΜΕΝ στο Ανακριτικό Συμβούλιο Ναυτικών Ατυχημάτων.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ