Τρίτη 3 Δεκέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Σε "αποκλεισμό" τα λιμάνια

Βαρύτατες οι επιπτώσεις από τη συνεχιζόμενη απεργία των λιμενεργατών, αλλά η κυβέρνηση "κρύβεται"!

Στη δεύτερη βδομάδα των απεργιακών κινητοποιήσεων μπήκαν οι εργαζόμενοι στα λιμάνια της χώρας, που διεκδικούν τη χορήγηση πριμ παραγωγικότητας. Και ενώ κάθε δραστηριότητα στα λιμάνια έχει παραλύσει, οι υπουργοί Εθνικής Οικονομίας και Εμπορικής Ναυτιλίας μέχρι και χτες δεν είχαν επιδιώξει καμία συνάντηση με την ηγεσία της ομοσπονδίας (ΟΜΥΛΕ)!

Στο πλαίσιο ενημέρωσης των κομμάτων που αποφάσισε η Ομοσπονδία, εκπρόσωποί της συναντήθηκαν την Κυριακή με αντιπροσωπεία του ΚΚΕ.Σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία αναφέρει ότι οι αρμόδιοι υπουργοί "σίγουρα είναι σε δύσκολη θέση απέναντι στους απεργούς, αφού έχουν υπογράψει τη διάταξη χορήγησης πριμ παραγωγικότητας, έχουν εγκρίνει και έχει καταβληθεί προκαταβολή σε αυτούς, έναντι αναδρομικών και είχαν δεσμευτεί μέχρι το τέλος Νοέμβρη να ψηφιστεί διάταξη".

"Η απραξία των δυο υπουργών - αναφέρεται στην ανακοίνωση - έχει σαν αποτέλεσμα να κινδυνεύουν τα ελληνικά λιμάνια με διεθνή αποκλεισμό, αφού κανένα εμπορικό πλοίο δεν προσεγγίζει σ' αυτά. Το διαμετακομιστικό εμπόριο πλήττεται ανεπανόρθωτα με κερδισμένα τα ανταγωνιστικά λιμάνια των Τουρκίας, Αιγύπτου, Μάλτας και Κύπρου. Επτάμισι χιλιάδες κοντέινερς προορισμού Πειραιά, έχουν εκφορτωθεί μέσα στο απεργιακό πενθήμερο σε λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου".

Αναφέρεται επίσης ότι χιλιάδες τόνοι εμπορευμάτων που είχαν εκφορτωθεί πριν την έναρξη των απεργιών, παραμένουν εγκλωβισμένα στις αποθήκες των λιμανιών. Εμπορεύματα που θα έπρεπε να προωθηθούν στην αγορά ενόψει των γιορτών παραμένουν στις αποθήκες ή δε φτάνουν καθόλου στα λιμάνια.

"Καλούμε - τονίζεται τέλος - για μια ακόμη φορά τους δυο υπουργούς, αλλά και όλη την κυβέρνηση να προχωρήσουν άμεσα στην ψήφιση της αιτούμενης διάταξης, ώστε να αποφευχθεί η παραπέρα ζημιά στα λιμάνια, τη ναυτιλία και την εθνική οικονομία".

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΛΠ η οικονομική ζημιά του Οργανισμού στις έξι μέρες της απεργίας ανέρχεται στα 350 - 450 εκατ. δρχ., ενώ ιδιαίτερα επισημαίνεται ο κίνδυνος της δυσφήμισης των ελληνικών λιμανιών. Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση, δεν εκτελέστηκαν φορτοεκφορτωτικές εργασίες σε πάνω από 50 πλοία, μεγαλύτερος αριθμός πλοίων παρέκαμψε τα ελληνικά λιμάνια, δεν ξεφορτώθηκαν από πλοία φορτία TRANSIT, ενώ πλοία παραμένουν για φορτοεκφόρτωση στα αγκυροβόλιο έξω από το λιμάνι του Πειραιά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ