Τετάρτη 11 Σεπτέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΟΧΙ στα πλαστά διλήμματα!

"

Ψηφίστε με! ", φωνάζει το ΠΑΣΟΚ στους εργαζόμενους στις αστικές συγκοινωνίες, δίνοντας μάλιστα έναν τόνο... αγωνίας στη φωνή του, γιατί αλλιώς έρχεται η ΝΔ και θα σας στείλει στο σπίτι σας..! Ναι, ακριβώς με αυτόν τον χυδαίο τρόπο επιχειρεί να μετατρέψει το ΠΑΣΟΚ τους εργαζόμενους στις συγκοινωνίες σε ομήρους των κομματικών σκοπιμοτήτων προεκλογικά και όχι γιατί ενδιαφέρεται για τις συγκοινωνίες, τους επιβάτες, τους εργαζόμενους και τα δικαιώματά τους.

Δεκαοχτώ μήνες οι εργαζόμενοι της ΕΑΣ (1992 - 93) έδωσαν έναν σκληρό αγώνα ενάντια στην πολιτική της ιδιωτικοποίησης και των απολύσεων της ΝΔ. Πάνω σ' αυτόν τον αγώνα έσπασε τα "μούτρα" της η ΝΔ και αυτός ο αγώνας υποχρέωσε το ΠΑΣΟΚ - παρά τις μανούβρες - να δεσμευθεί και να επαναφέρει προσωρινά τις συγκοινωνίες στο δημόσιο.

Τρία ολάκερα χρόνια από τότε το ΠΑΣΟΚ, παρά τις προεκλογικές δεσμεύσεις, παρά την αποδοχή των ευθυνών του για το χάλι των συγκοινωνιών, παρά την αναγνώριση ότι για τα ελλείμματα φταίει ο συνεχής δανεισμός αντί της επιδότησης - επιλογή που εφάρμοσαν ΠΑΣΟΚ και ΝΔ οδηγώντας σε χρέη 500 δισ. - επιμένει στην πολιτική της συσσώρευσης νέων χρεών, που έφτασαν στα 90 δισ. στην τριετία 1993 - 96. Αντί να επιδοτήσει τις συγκοινωνίες, προίκισε με χοντρές αποζημιώσεις αυτούς που λήστεψαν την κρατική περιουσία, τους "νοικοκυραίους" των ΣΕΠ. Αντί για οργάνωση των συγκοινωνιών, έφτιαξε ευκαιριακά συγκοινωνιακούς σχεδιασμούς, χωρίς να έχει στόλο, οδηγούς, υποδομή. Ομως έβαλε τους οδηγούς να δουλεύουν 8.30 και 9 ώρες την ημέρα και 30 μέρες το μήνα, ό,τι δηλαδή δεν κατάφερε η ΝΔ! Αντί για θεσμική κατοχύρωση του ενιαίου φορέα, όλοι οι υπουργοί που πέρασαν από το Μεταφορών πρόβαλαν νομοσχέδια που, διά της οδού των δήμων, περνάνε τις συγκοινωνίες στους ιδιώτες...

Ολα αυτά τα εκμεταλλεύεται η ΝΔ, η οποία επιχειρεί να σκεπάσει τις αμαρτίες της πολιτικής της και αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο μιας νέας ιδιωτικοποίησης. Το ΠΑΣΟΚ παίρνει την "πάσα" και επιχειρεί να υφαρπάξει την ψήφο των εργαζόμενων, αναδεικνύοντας τον "μπαμπούλα"... Ομως τρία χρόνια το ΠΑΣΟΚ έβαζε τους συνδικαλιστές του να λένε ΟΧΙ σε κάθε πρόταση και μορφή αγώνα που πρόβαλαν οι κομμουνιστές για τις συγκοινωνίες. Τρία χρόνια το ΠΑΣΟΚ ήταν αυτό που απέφυγε στη Βουλή κάθε συζήτηση επί της ουσίας των προβλημάτων που έφερνε το ΚΚΕ. Τρία χρόνια το ΠΑΣΟΚ είναι αυτό που τροφοδοτούσε την αγανάκτηση του επιβάτη και τον έστρεφε ενάντια στους εργαζόμενους.

ΟΧΙ, η δουλιά μας δεν κατοχυρώνεται με την αδράνεια και την υποταγή σε νέα πλαστά διλήμματα. Κατοχυρώνεται με τον αγώνα μας και την ενίσχυση του ΚΚΕ. Αυτό, εξάλλου, είναι το πιο πολύτιμο συμπέρασμα του 18μηνου σκληρού αγώνα των απολυμένων της ΕΑΣ!

Χρήστος ΣΤΑΜΟΥΛΟΣ, μέλος ΔΣ του συνδικάτου ΟΑΣΑ και υποψήφιος βουλευτής του ΚΚΕ στη Β Αθήνας

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ
Χρόνια απαξίωση από τις κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ - ΝΔ (2012-04-18 00:00:00.0)
Η δημαγωγία για τον ΟΑΣΑ (1998-07-10 00:00:00.0)
Μέτωπο αγώνα για τη σωτηρία των δημόσιων συγκοινωνιών (1997-04-24 00:00:00.0)
Χρειάζεται πολιτική υπέρ του επιβάτη (1996-11-16 00:00:00.0)
Μεθοδεύσεις κατά των συνεταιρισμών (1996-03-29 00:00:00.0)
Δημαγωγική πρόκληση (1995-04-05 00:00:00.0)

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ