Παρασκευή 8 Νοέμβρη 1996
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 16
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Β. ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
"Ολη η περιουσία του ΕΟΤ στους ιδιώτες"

"Θέλουμε να πουλήσουμε ό,τι μπορέσουμε από την περιουσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού". Αυτές τις εγγυήσεις έδωσε χτες η υπουργός Ανάπτυξης Β. Παπανδρέου στους μεγαλοεπιχειρηματίες του τουριστικού χώρου κατά τη διάρκεια συνάντησής της μαζί τους, όπου - όπως φαίνεται - ζήτησε τη ...συμβολή τους για να βρουν από κοινού ...λύσεις για τα προβλήματα του ελληνικού τουρισμού. Συγκεκριμένα, ουσιαστικά η Β. Παπανδρέου επανέλαβε την προσήλωση της κυβέρνησης στην "ιδιωτική πρωτοβουλία", στην οποία ούτε λίγο ούτε πολύ απέθεσε τις "ελπίδες" για αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, για τον εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών, για τη διαφήμιση και τις δημόσιες σχέσεις της χώρας με το εξωτερικό, ακόμα και για τη διοργάνωση των φεστιβάλ!

Ειδικότερα, η υπουργός Ανάπτυξης δεν άφησε περιθώρια παρερμηνειών για τις προθέσεις της κυβέρνησης σε ό,τι αφορά τον "εκσυγχρονισμό" του ΕΟΤ, την αξιοποίηση της τεράστιας περιουσίας του, που ξεπερνά τα 3 τρισ. δρχ., την οποία "βλέπει" και "εύχεται" μόνο μέσα από το ξεπούλημα όσο το δυνατό μεγαλύτερου μέρους σε ιδιώτες. Είπε χαρακτηριστικά: "Ο ΕΟΤ είναι τώρα πια πολύ κακός ξενοδόχος γι' αυτό θέλουμε να πουλήσουμε όσα ΞΕΝΙΑ μπορούμε ή μπορεί να γίνει μια μακροχρόνια μίσθωση για 50-90 χρόνια". Ιδια "μεγαλεπήβολα" σχέδια έχει και για το θεραπευτικό τουρισμό - να πουλήσει σε ιδιώτες τις ιαματικές πηγές. Η ίδια, όμως, παρέλειψε να αναφερθεί στις ευθύνες που φέρουν και οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ για την κακοδιαχείριση που εμφανίζεται να κάνει ο ΕΟΤ στην περιουσία του. Θεώρησε, φαίνεται, επουσιώδες να αναφερθεί στη σκόπιμη υποβάθμιση των ΞΕΝΙΑ και γενικότερα των μονάδων του Οργανισμού, που στη συνέχεια μοσχοπουλιούνται στους ιδιώτες έναντι πινακίου φακής για να λεηλατηθούν ακόμα χειρότερα.

Συγκεκριμένη ήταν η υπουργός και για το πώς αντιλαμβάνεται η κυβέρνηση τον "εκσυγχρονισμό" και την "αναδιοργάνωση" των φεστιβάλ του ΕΟΤ, για τη διοργάνωση των οποίων επανέλαβε την πρόθεση της κυβέρνησης να την αναθέσει σε ιδιώτες ..."ειδικούς".

Οσο για τη διαφημιστική καμπάνια της χώρας, η ίδια επανέλαβε την "πεποίθηση" της κυβέρνησης ότι "κυρίως" η παρέμβαση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας είναι αυτή που ουσιαστικά θα "σώσει" τη χώρα ως προς το θέμα της διαφήμισης και επανέλαβε ότι ήδη έχει ξεκινήσει η ανάθεση σε ιδιωτική εταιρία της διαφημιστικής καμπάνιας της Ελλάδας για 6 δισ. δρχ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ