Πέμπτη 25 Σεπτέμβρη 1997
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 14
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ΠΑΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Οχι στην ανεξέλεγκτη διαφήμιση παιχνιδιών

Υπέρ της απαγόρευσης της προβολής διαφημίσεων παιδικών παιχνιδιών από τα τηλεοπτικά μέσα από τις οκτώ το πρωί μέχρι τις δέκα το βράδυ για την προστασία των παιδιών, τάχθηκαν χτες κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου οι εκπρόσωποι του Συνδέσμου Ελλήνων Βιοτεχνών Παιδικών Παιχνιδιών και Αμαξών. Επίσης, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γ. Πιτυρόπουλος επισήμανε ότι οι συγχωνεύσεις εταιριών, η εξαγορά μικρών επιχειρήσεων από μεγάλα συγκροτήματα, η μετατόπιση του 75% της παγκόσμιας παραγωγής παιχνιδιών προς τις χώρες της Απω Ανατολής, λόγω χαμηλού κόστους εργασίας, αποτελέσματα της "διεθνοποίησης" της αγοράς, είναι παράγοντες που επηρεάζουν και την κατασκευή και το εμπόριο. Η συγκέντρωση του εμπορίου, τονίστηκε, σε πολυεθνικά συγκροτήματα δημιουργεί μονοπωλιακές καταστάσεις και ισοπεδώνει τις επιλογές διαφορετικών κοινωνιών, επιβάλλοντας ταυτόχρονα στερεότυπα πρότυπα.

Τέλος, οι κατασκευαστές παιδικών παιχνιδιών υπογράμμισαν ότι υπάρχουν πολλά παιχνίδια, τα οποία δε διαφημίζονται, αλλά είναι φτηνά και πολλές φορές καλύτερα από τα πολυδιαφημιζόμενα και κάλεσαν τους γονείς να μην παρασύρονται από το μάρκετινγκ, που πολλές φορές επιβάλλεται με παραπλανητικά διαφημιστικά μηνύματα.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ