Πέμπτη 7 Μάη 1998
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 4
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Πονάει δόντι, κόβει κεφάλι

Πολύ χαμηλή (από 3% έως 9%) είναι η πληρότητα των δρομολογίων του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο, πέραν της Πάτρας, ισχυρίζεται η διοίκηση του Οργανισμού και γι' αυτό προτείνει την αναστολή τους (έτσι λέγεται τώρα η ματαίωση... ), ώστε να εξοικονομηθούν μερικά δισεκατομμύρια.

Και όσον αφορά τα προαναφερόμενα στοιχεία, μπορεί να είναι σωστά. Αλλωστε, οι σιδηρόδρομοι Πελοποννήσου, με το αρχέγονο δίκτυο και τα τρένα - χελώνες, έχουν απαξιωθεί εδώ και πολλές δεκαετίες και μόνον, ως μουσειακό είδος μπορούν πλέον να αντιμετωπίζονται. Το γεγονός αυτό, όμως, κάθε άλλο παρά σημαίνει τη συρρίκνωση του ΟΣΕ. Μήπως, αμφισβητεί κανένας, ότι ο σιδηρόδρομος ήταν και παραμένει το πλέον αξιόπιστο, ασφαλές, γρήγορο, άνετο και φιλικό προς το περιβάλλον επίγειο μέσο μεταφοράς ανθρώπων και εμπορευμάτων; Οχι, βέβαια. Αρκεί να υπάρχουν, πρώτα και κύρια, τα απαραίτητα σύγχρονα σιδηροδρομικά δίκτυα και τρένα. Η μήπως, η υψηλή πληρότητα των εξπρές Αθήνας - Θεσσαλονίκης (παρά τα λίγο - πολύ αδικαιολόγητα προβλήματα) οφείλεται σε... ψυχολογικούς λόγους;

Η διοίκηση του ΟΣΕ, όμως και μαζί της η κυβέρνηση, φαίνεται πως είναι οπαδοί της... λογικής "πονάει δόντι, κόβει κεφάλι". Οχι, δεν είναι τόσο παράλογοι. Την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων επιδιώκουν και ο λαός και η χώρα πληρώνουν τη ζημιά.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ