Τρίτη 23 Γενάρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΣΑΜΙΝΑ»
«Συνήθης πρακτική» οι δολοφονικές παρατυπίες

«Συνήθης, διεθνής πρακτική!» Τη φράση αυτή επαναλάμβανε και χτες στη δίκη στο Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά, ο πρώην κλαδάρχης του Κλάδου Ελέγχου Εμπορικών Πλοίων του ΥΕΝ Δαμ. Δουμάνης, αποκαλώντας έτσι τη γενικότερη στάση της υπηρεσίας του απέναντι στο «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ» και σε άλλα παρόμοια «σαπάκια».

Συγκεκριμένα, όπως κατέθεσε ο Δαμ. Δουμάνης, «συνηθίζεται σε πλοία παλαιού τύπου να μένουν κάτω από το γκαράζ μέλη του κατώτερου πληρώματος!». Την ώρα που το πιστοποιητικό ασφαλείας του πλοίου όριζε ρητά ότι «απαγορεύεται η χρήση των θαλαμίσκων επιβατών και πληρώματος στο ντεκ - 2 (κάτω από το κατάστρωμα οχημάτων)»! Οσον αφορά την παλαιότητα του πλοίου, ο Δ. Δουμάνης δήλωσε ότι «η παλαιότητα δεν αποτελεί κριτήριο για την αξιοπλοΐα ενός καραβιού», υπερασπιζόμενος έτσι όχι μόνο το «ΣΑΜΙΝΑ», αλλά και τα υπόλοιπα υπερήλικα «σαπάκια» που ταξιδεύουν ακόμα στις ελληνικές θάλασσες.

Για το ταξίδι που το πλοίο είχε πραγματοποιήσει στις 18/7/2000, χωρίς να έχει τα απαραίτητα πιστοποιητικά ασφάλειας και ασφαλούς διαχείρισης, σημείωσε ότι «ίσχυε το παλιό πιστοποιητικό που είχε το πλοίο σαν "ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ"...». Να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο θέμα σε απολογητικό υπόμνημα που είχε καταθέσει στις 15/11/2001, τόνιζε: «Στην απόφαση - του συγκεκριμένου ταξιδιού - καταλήξαμε γιατί οι ανάγκες της ακτοπλοΐας για την πραγματοποίηση των προγραμματισμένων για εκείνη την ημέρα δρομολογίων ήταν ιδιαιτέρως πιεστικές, αφού βρισκόμασταν στην καρδιά της θερινής περιόδου...». Ουσιαστικά, έλεγαν ότι ο μόνος λόγος ήταν το κέρδος της πλοιοκτήτριας εταιρείας! Χτες επίσης κατέθεσε ο επιβάτης Γ. Αρκουλής και ο ναύτης μέλος του πληρώματος του «ΣΑΜΙΝΑ» Γ. Μανωλόπουλος.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ