Τετάρτη 24 Γενάρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 15
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ
Προνόμια απ' όλες τις μπάντες

Αύριο η πλατιά σύσκεψη των ταξικών δυνάμεων για την απεργία

Πρόκληση για ναυτεργάτες και νησιώτες αποτελεί η εφοπλιστόδουλη πολιτική της κυβέρνησης. Η επιτυχία της επερχόμενης απεργίας είναι καθήκον για όλους

ΝΕΟ ΕΜΠΡΟΣ

Πρόκληση για ναυτεργάτες και νησιώτες αποτελεί η εφοπλιστόδουλη πολιτική της κυβέρνησης. Η επιτυχία της επερχόμενης απεργίας είναι καθήκον για όλους
Από τις ίδιες τις αρνητικές εξελίξεις που προκαλεί μέρα με τη μέρα η αντιλαϊκή πολιτική σε βάρος του κλάδου των ναυτεργατών, αλλά και συνολικά των εργαζομένων και των λαϊκών στρωμάτων, προκύπτει η αναγκαιότητα οι ναυτεργάτες να δώσουν καθολικά την απεργιακή μάχη που προετοιμάζεται για το δεύτερο 15ήμερο του Φλεβάρη, να αντιπαρατεθούν με το σύνολο αυτής της πολιτικής των ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, στη βάση του διεκδικητικού πλαισίου που προβάλλουν οι ταξικές ναυτεργατικές δυνάμεις της ΠΕΜΕΝ, του ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ, της Ναυτεργατικής Συνδικαλιστικής Κίνησης (ΝΣΚ). Για την καλύτερη οργάνωση της απεργίας η ΝΣΚ συγκαλεί αύριο Πέμπτη πλατιά σύσκεψη, στις 10.30 π.μ. στην αίθουσα της ΠΕΜΕΝ.

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που έρχονται στο φως, στις 12 Γενάρη η πλειοψηφία της διοίκησης του ΝΑΤ, με εξόφθαλμη την πολιτική παρέμβαση του υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας Μ. Κεφαλογιάννη, αποφάσισε τελικά να χορηγήσει στην πλοιοκτήτρια εταιρεία Hellenic Seaways (HSW) πιστοποιητικό μη οφειλής για το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο της «ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ» για το οποίο οφείλει τεράστια ποσά! Παρόμοια πιστοποιητικά εξέδιδε στο πλοίο αυτό το ΝΑΤ από το 1999, δηλαδή και με παρέμβαση του ΠΑΣΟΚ. Σύμφωνα με έγγραφο του ΝΑΤ μόνο για την περίοδο από 7/9/1988 έως τις 12/7/1996 οι οφειλές του πλοίου ανέρχονται σε 760.804,74 ευρώ.

Εφοπλιστικοί ανταγωνισμοί

Επιπλέον στοιχείο αποτελεί και το χρήμα που εξασφαλίζεται στους ακτοπλόους εφοπλιστές τόσο με τα πανάκριβα εισιτήρια όσο και με τις επιδοτήσεις, για να δρομολογούν πλοία στα νησιά, ενώ παράλληλα μεταξύ τους συνεχίζεται και ο σκληρός ανταγωνισμός για το ποιος θα αρπάξει τα περισσότερα, με θύματα τους ναυτεργάτες και τους νησιώτες. Είναι χαρακτηριστική η διαμάχη που έχει ξεσπάσει μεταξύ του Αγούδημου και του Μανούση για τις επιδοτούμενες γραμμές και συγκεκριμένα για τις γραμμές Σάμος - Ικαρία - Χίος - Μυτιλήνη - Λήμνος - Καβάλα και Μυτιλήνη - Λήμνος - Θεσσαλονίκη. Η προσφορά του Αγούδημου για τις γραμμές αυτές είναι 2.474.160 ευρώ στους 13 μήνες (1.600.560 ευρώ για την πρώτη γραμμή και 830.600 για τη δεύτερη!) ενώ του Μανούση 3.695.000, στον οποίο και επικυρώθηκε αν και ακριβότερος προκαλώντας την έντονη αντίδραση του πρώτου εφοπλιστή...


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ