Τρίτη 27 Φλεβάρη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 23
ΡΕΠΟΡΤΑΖ
ΔΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ ΤΟΥ «ΣΑΜΙΝΑ»
Μάρτυρες καταγγέλλουν την επιχείρηση κουκουλώματος

Σημαντικά στοιχεία, που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο επιχειρήθηκε να «κουκουλωθεί» το έγκλημα του «ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ», συνεχίζουν να «έρχονται στο φως», κάθε μέρα, στην αίθουσα του Πενταμελούς Εφετείου Κακουργημάτων Πειραιά. Επίσης το αίτημα να ανελκυστεί το πλοίο έστω και σήμερα επαναλαμβάνεται από όλο και περισσότερους συγγενείς των 81 νεκρών, προκειμένου να φανούν τα πραγματικά αίτια του ναυαγίου.

Οπως κατέθεσε χτες ο Γιώργος Κιουλάφης, επιβάτης, ηλεκτρολόγος της ΔΕΗ, «οι πρώτοι που έφτασαν στην Πάρο ήταν τα στελέχη της εταιρείας, που ήταν παρόντα και στο χώρο που κατέθεταν τα μέλη του πληρώματος». Για να συμπληρώσει πως δύο μέρες μετά το ναυάγιο «ήρθε στην Πάρο ο ειδικός στις ανατινάξεις πλοίων δύτης Νιζάμης». Να σημειωθεί ότι ο συγκεκριμένος δύτης, ο οποίος είχε καταθέσει πρωτόδικα και είχε αμφισβητηθεί έντονα από τους δικηγόρους των θυμάτων, είχε εμπλακεί και στο ναυάγιο του σαπιοκάραβου «ΔΥΣΤΟΣ».

Αναφερόμενος στην πρόσκρουση, ο Γ. Κιουλάφης τόνισε: «Δέκα με δεκαπέντε λεπτά πριν την πρόσκρουση, είχαμε μείωση των στροφών της μηχανής»! Να σημειωθεί ότι είναι ο τρίτος επιβάτης που καταθέτει κάτι τέτοιο, ενισχύοντας έτσι τα όσα έχουν ακουστεί για βλάβη της δεξιάς μηχανής πριν την πρόσκρουση. Στη συνέχεια περιέγραψε τις δύσκολες στιγμές που πέρασε μέσα στη θάλασσα, προκειμένου να σωθεί ο ίδιος και να σώσει και ένα δίχρονο κοριτσάκι, το οποίο βρήκε δίπλα σε μια πνιγμένη γυναίκα!

Αποφασισμένος να «αθωώσει» με την κατάθεσή του τον Κων. Κληρονόμο και τον Ν. Βικάτο, αλλά και την εταιρεία στην οποία εργάζεται ακόμα, ήταν ο Αντων. Παπαδάκης, διευθυντής προμηθειών της «Hellenic Seaways» (πρώην MFD). Με τη «συνδρομή» του δικηγόρου του προέδρου της HSW, Γιάν. Ηρειώτη, υποστήριξε ότι «δεν είχαν καμία ενασχόληση με τα θέματα των σωσιβίων και με τα συμβατικά πλοία», ενώ έριξε, όπως ήταν αναμενόμενο, τις ευθύνες στον Παν. Σφηνιά, που είναι νεκρός, αλλά και στον Κ. Αγαπητό που δεν είναι κατηγορούμενος.

Οσον αφορά την πολιτική της εταιρείας σε θέματα ασφάλειας, δήλωσε ότι ήταν πολύ ...«προσεκτική», αφού το 2000 είχε κάνει μαζικές αγορές σε λαμπάκια σωσιβίων, για όλα της τα πλοία, ύψους 100 εκατ. δρχ.!!! Ωστόσο, θα πρέπει να αναφέρουμε ότι πολλά από τα σωσίβια των ναυαγών, δεν είχαν όχι λαμπάκι, αλλά ούτε σφυρίχτρα, όπως έπρεπε.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ