Παρασκευή 6 Απρίλη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 9
ΕΡΓΑΤΙΚΑ
Ληστρικά προνόμια

Για το «χατίρι» του εφοπλιστή Λοΐζου, στον οποίο ανήκει ο όμιλος ΛΟΥΗΣ και το κρουαζιερόπλοιο «SEA DIAMOND», με έτος κατασκευής το 1986, ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Μ. Κεφαλογιάννης, ως γνήσιος πολιτικός εκπρόσωπος και αυτός και η κυβέρνησή του των εφοπλιστών και ολοκληρώνοντας αυτό που είχε αφήσει στη μέση η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ, συνέταξε νόμο για την απαλλαγή των εφοπλιστών της κρουαζιέρας από τις ασφαλιστικές τους εισφορές προς το ΝΑΤ. Επιπλέον, μείωσε την οργανική σύνθεση των κρουαζιερόπλοιων - με ό,τι σημαίνει αυτό για την ασφάλεια πλοίου, επιβατών και ναυτεργατών - με βάση τον κατάπτυστο νόμο των εγκριτικών πράξεων.

Ο εφοπλιστής έφερε τέσσερα πλοία του στην ελληνική σημαία, ανάμεσά τους και το επίμαχο κρουαζιερόπλοιο, ωστόσο, αποθρασυμένος από την εφοπλιστόδουλη πολιτική, παραβίασε ακόμα και αυτόν τον κατάπτυστο νόμο. Δεν εφάρμοσε ούτε τις άθλιες οργανικές συνθέσεις που καθορίζονταν! Η διοίκηση του ΝΑΤ απαίτησε την καταβολή των εισφορών από τον εφοπλιστή επί του συνόλου της οργανικής σύνθεσης, όμως και πάλι με παρέμβαση του υπουργού η διοίκηση του Ταμείου αποφάσισε κατά πλειοψηφία να τον απαλλάξει από τις εισφορές του στο Ταμείο και απλώς από τα 10 εκατομμύρια ευρώ που όφειλε να καταβάλει ...500 χιλιάδες στα επικουρικά ταμεία των ναυτεργατών! Οσο για τα πλοία του, πληροφορίες λένε ότι είναι υπερήλικα και υποσυντήρητα, ενώ ο ίδιος «πνίγεται» στα κέρδη, τα οποία το 2006 αυξήθηκαν κατά 56% και έφτασαν τα 21,7 εκατ. ευρώ.


Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ