Παρασκευή 4 Μάη 2007
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ
Σελίδα 22
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΠΑΡΑΠΟΝΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Στις πρώτες θέσεις ακρίβεια - σκάρτα προϊόντα

Σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΠΚΑ, στο α΄ τετράμηνο του 2006 τα παράπονα για την ακρίβεια αυξήθηκαν κατά 150%

Τα ελαττωματικά προϊόντα, οι πιστωτικές κάρτες και τα τοκογλυφικά δάνεια βρέθηκαν μεταξύ των πρώτων θέσεων στη λίστα με τις καταγγελίες καταναλωτών που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) το πρώτο τετράμηνο του 2007, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι καταγγελίες για την ακρίβεια, τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και τις ασφαλιστικές εταιρείες, που εμφανίζονται αυξημένες σε σύγκριση με το 2006 κατά 150%, κατά 112,7% και κατά 135,71% αντίστοιχα.

Στο τετράμηνο το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε 5.272 καταγγελίες. Από αυτές:

  • Οι περισσότερες αφορούν τα ελαττωματικά προϊόντα, καταγγελίες που εμφανίζουν αύξηση 45,32% σε σύγκριση με το αντίστοιχο τετράμηνο του 2006 και τις τράπεζες.
  • Οι καταγγελίες για τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας είναι αυξημένες κατά 112,7%.
  • Επίσης, αυξημένες κατά 135,71% εμφανίζονται ακόμη οι καταγγελίες σχετικά με τις ασφαλιστικές εταιρείες, ενδεικτικές της ασυδοσίας που επικρατεί στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης.
  • Τέλος, 390 καταγγελίες αφορούν στα τερτίπια που κάνουν οι επιχειρήσεις ώστε να μην αποζημιώσουν τους καταναλωτές για προϊόντα που δεν τηρούσαν τους όρους των εγγυήσεων ηλεκτρικών συσκευών, αυτοκινήτων κλπ.

Κορυφή σελίδας
Ευρωεκλογές Ιούνη 2024
Μνημεία & Μουσεία Αγώνων του Λαού
Ο καθημερινός ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΗΣ 1 ευρώ