Σύμφωνα με στοιχεία του ΚΕΠΚΑ, στο α΄ τετράμηνο του 2006 τα παράπονα για την ακρίβεια αυξήθηκαν κατά 150%
Τα ελαττωματικά προϊόντα, οι πιστωτικές κάρτες και τα τοκογλυφικά δάνεια βρέθηκαν μεταξύ των πρώτων θέσεων στη λίστα με τις καταγγελίες καταναλωτών που δέχτηκε το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕΠΚΑ) το πρώτο τετράμηνο του 2007, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι καταγγελίες για την ακρίβεια, τους παρόχους σταθερής τηλεφωνίας και τις ασφαλιστικές εταιρείες, που εμφανίζονται αυξημένες σε σύγκριση με το 2006 κατά 150%, κατά 112,7% και κατά 135,71% αντίστοιχα.
Στο τετράμηνο το ΚΕΠΚΑ δέχτηκε 5.272 καταγγελίες. Από αυτές: